Jak jsem potkala Amway

28. 11. 2007 20:16:49
Je tomu již několik let, ale byl to pro mě silný zážitek. Zavolala mi má dobrá kamarádka, má nový byznys a chtěla by mi ho představit. Nic moc jsem nechápala, ale na předem domluvenou schůzku jsem dorazila včas. Hala byla plná lidí, všichni mě vítali a usmívali se na mě a já se nemohla ubránit pocitu, že jsem se ocitla v nějaké náboženské sektě.

Byla jsem však ujištěna, že se o žádnou náboženskou sektu nejedná a kamarádka mě přesvědčila abych vešla dále. A tam to začalo.... estráda páté cenové skupiny (všichni přítomní se ale smáli jako jeden muž v těch “správných momentech”, zřejmě tam nebyli poprvé), o tom že výrobky Amway jsou nejlepší na světě a zcela univerzální. Představte si třeba chemikálii, se kterou vyperete, vyčistíte kuchyň, vyčistíte si s ní zuby, vykoupete v ní svého psa a když se jí napijete nic se Vám nestane. Pak následovalo asi dvouhodinové vymývání mozků na téma všichni jsme strůjci svého úspěchu, každý z nás může být úspěšným obchodníkem, jen se přestat bát, koupit si startovací balíček za supervýhodnou cenu a začít. Je to přece tak jednoduché. Ve svém volném čase budete chodit po svých blízkých, přátelích a známých a nabízet jim tyto požehnané chemikálie. Můžete také nabrat pod sebe další obchodníky, z jejichž obratu budete dostávat zisk. Říká se tomu zákonný mnohovrstevný marketing.

Takže, chcete-li být úspěšní, neváhejte!! Nejenže Vám Amway dá šanci na intelektuální pohovory s Vašim okolím na téma nejlepší prací prášek na světě, ale ještě byste si mohli přivydělat i na svých příbuzných!!!

Já se musím, přiznat... selhala jsem a tuto skvělou příležitost jsem si nechala ujít a jelikož jsem člověk přímý, oznámila jsem to přítomným hned po té výživné prezentaci. Tím jsem zklamala nejen svoji kamarádku, ale celý dav těch milých usmívajících se lidí, mrkajících na mě: tak co ? :-)) poté jsem vzala nohy na ramena.

.....a nepřestala se živit zcela prachsprostě obyčejnou prací... :-)

Autor: Andrea Bartošová | středa 28.11.2007 20:16 | karma článku: 44.98 | přečteno: 23612x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Společnost

Veronika Valíková Šubová

Takže Velký pátek

Čtu radostné ódy na Velký pátek a trochu mi trnou zuby. Tedy stručně: na Velký pátek předhodila jedna náboženská parta vrchnosti nepohodlného proroka inovující party a okupační mocnost ho na nátlak jeho souvěrců nechala popravit.

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 59 |

Rudolf Pekař

Velikonoce nebo svátky jara a tolerance?

Připomínka jara nám přináší příjemné počasí, kvetoucí zahrady a zároveň i změnu názvu Velikonoc na Jarní svátky či Svátky jara. Jaký to má důvod?

29.3.2024 v 10:56 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Vlastík Fürst

Velkopáteční zastavení může prospět i ateistům

Velký pátek není v naší zemi svátkem moc dlouho. Volný den máme až od roku 2016. Otázkou je, jak s tímto volnem naložíme. Můžeme vyrazit na nákupy či za zábavou, nebo je možné se rozhodnout, že ho budeme „slavit“.

29.3.2024 v 9:05 | Karma článku: 8.27 | Přečteno: 98 | Diskuse

Karel Trčálek

Fialova vláda by měla zvážit nařízení, kterým bude stanoveno, že se v Česku už žije líp!

ANO, bude líp! Pan premiér se opakovaně vyjádřil, že díky vládě se občanům žije už jen lépe a že téměř vše bylo vyřešeno. Tuto skutečnost je však nutné vtělit do vládního nařízení, neboť je smutné, že ne všichni občané to chápou

29.3.2024 v 8:16 | Karma článku: 16.78 | Přečteno: 188 | Diskuse

Filip Vracovský

Česko jako země plná ateistů a agnostiků přesto žije z křestanských tradic a k Rusku

nebo Ukrajině má poměrně blízko. Těžko však může chápat Blízký východ . Než se v další sérii blogů vrátím do kuchyně dovolte ještě jednu úvahu laika....

29.3.2024 v 7:49 | Karma článku: 6.47 | Přečteno: 152 |

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...