Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

699 = 799

Tak jsem si dnes v Promodu na Václavském náměstí koupila sako. Je černé, manžestrové a opravdu mi sluší. Zároveň mi umožnilo stát se svědkem malého matematického zázraku ala Promod: 699 = 799

Promod stejně jako většina ostatních obchodů nás láká k nákupu velkými nápisy Sale/Sleva. Neododala jsem a vstoupila jsem dovnitř, jak by ne, je to jeden z mých nejoblíbenějších obchodů. Do oka mi padlo sako na věšáku VŠE ZA 699,- Kč (zdůrazňuji že to nebylo vše od, ale ZA), a kromě toho že mi padlo do oka, padlo mi i na tělo, neváhala jsem a vydala se k pokladně. To že mě slečna pokladní požádala o 799,- Kč mě poněkud překvapilo. Upozornila jsem ji, že se sako nachází na věšáku VŠE ZA 699,- Kč. Ona mi ale vyrazila dech tím, že prodejna se „upravuje“ (zajímalo by mě konkrétně jak, cedulí VŠE ZA …. tam bylo na různých věšácích spoustu, ale na rekonstrukci prodejny to v žádném případě nevypadalo) a ta cedule na ten věšák nepatří. Na mou poznámku, že tomu nějak nerozumím, se zvýšeným hlasem ozvala slečna pokladní číslo 2 „Čemu na tom nerozumíte ?“

 

Promode můj milený, pokud chceš abych nadále zůstala Tvojí věrnou zákaznicí, chovej se ke mně prosím jako k zákaznici. Pokud nadále chceš moje peníze, neurážej moji inteligenci matematickými nesmysly 699 = 799 a hloupými reklamními triky (napíšeme tam 699 to zaujme jejich pozornost, stovka sem, stovka tam…), ta stovka je mi jedno, ale ten princip ne. Proškol prosím své zaměstnance, že pokud dojde k takovému faux pas, jejich první věta začíná slovním spojením: „velmi se omlouváme“. To je mimo jiné něco co jsem během své diskuze (ve které pokladní č. 2 byla velmi ale velmi nepříjemná) ani od jedné z dam neslyšela. Pojem „zákaznický servis“ jim evidentně nic neříká. Komunikace s nimi mi připomněla časy nákupů v éře komunismu. Pozitivní je, že dnes už můžu jít jinam, konkurence je veliká. Tak se Promode snaž, aby si v ní obstál !!!

 

PS. Jo a aby to nebylo ještě málo, zapípala jsem, když jsem vycházela z obchodu a tím pádem mě zastavila ochranka. Ukázalo se, že sako v kapse mělo ještě jeden chip. A to už je konec mého příběhu. Přeji Vám šťastné nákupy !!

Autor: Andrea Bartošová | středa 9.1.2008 17:31 | karma článku: 19,07 | přečteno: 4487x
  • Další články autora

Andrea Bartošová

Jak se žije v Krymské - odvrácená tvář

Ulice Krymská a její přilehlé uličky ve Vršovicích se staly fenoménem, často označovaným jako učebnicový příklad veřejného prostoru, autentického života a alternativy. Co to ale v praxi znamená? Dá se v naší čtvrti ještě žít?

21.10.2016 v 5:00 | Karma: 35,76 | Přečteno: 5609x | Diskuse| Občanské aktivity

Andrea Bartošová

Život mezi auty – výročí třetí

Jak se po třech letech žije na parkovišti - ve Starých Vršovicích na rozhraní Prahy 10, 2 a 3 – ve čtvrti obklopené ze dvou stran „parkovacími ZPS ghetty „ ? Prý úžasně. Dozvěděla jsem se to v předvolební kampani a v novinách. Stovky řidičů v Praze prý řeší parkováni, ale na „desítce“ je takových řidičů méně, přibylo totiž parkovacích míst !!! Tak jsme se zasnili, a teď zpátky do reality....

2.11.2010 v 16:09 | Karma: 26,84 | Přečteno: 6063x | Diskuse| Ostatní

Andrea Bartošová

Sežerou nás Cikáni ??!!!

Emotivní reakce na emotivní článek: http://gotterova.blog.idnes.cz/c/131920/Na-vyraz-diskriminace-Romu-zacinam-mit-tezkou-alergii.html Článek aspirující na nejúspěšnější článek roku, karma tak vysoká, že pravděpodobně dosáhne maximální hodnoty. A co se v něm dočteme ?

13.4.2010 v 8:04 | Karma: 40,84 | Přečteno: 45809x | Diskuse| Ostatní

Andrea Bartošová

Byt v širším centru Prahy na prodej – cena 6500,- Kč/m2

Značka: Jen pro vyvolené !!!!!!!!!!!! ...............................................................................

30.12.2009 v 10:44 | Karma: 23,45 | Přečteno: 6152x | Diskuse| Společnost

Andrea Bartošová

Jsem myslivec – a kdo je víc ?!?!

Dne 9.12.2009 byl zastřelen pes – špičkový armádní stopař (cena takového psa se pohybuje kolem 100.000 Kč). Pohyboval se cca 10 m od majitelky a uposlechl by jakýkoliv pokyn. Nedostal však šanci. Velký pan myslivec si potřeboval zastřílet.

10.12.2009 v 5:30 | Karma: 30,98 | Přečteno: 4436x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejsem nominována na eurokomisaře, řekla v debatě pro studenty Nerudová

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  9:52

Přímý přenos Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která je...

Tohle je nenávist, řekl o protestech za Gazu Trump. Kampus stále nevyklidili

26. dubna 2024  9:29

Kolumbijská univerzita v New Yorku odložila ultimátum, podle něhož měli protestující propalestinští...

Byl na vozíku, po výměně kyčlí běhá, trénuje na maraton. Pomáhá mu konopí

26. dubna 2024  8:58

Jakub Kryšpín pracoval, dálkově studoval vysokou školu, měl plány do budoucna. Ty ale v roce 2006...

Z mrazu konečně do tepla. Už dnes bude 17 stupňů, o víkendu i přes 20

26. dubna 2024  8:21

Chlad a mráz zřejmě končí. Meteorologové avizují už na pátek teploty přes patnáct stupňů, o víkendu...