Policie chrání a pomáhá

Policejní výklad lidských práv po česku aneb neohrožený zákrok policejního hrdiny – Praha, Karlovo nám., 25.2.2009, cca 16.40 hod.

Při cestě z práce jsem se stala svědkyní vysoce adrenalinové scénky. Stojím na tramvajové zastávce, když tu náhle přichází dva policisté a s hlasitým křikem, brutálně vyhazují mladého muže ze zastávky.  Ještě štěstí že tam byli a dokázali tak ochránit desítky nevinných občanů (včetně mě), čekajících na zastávce, kteří se ocitli v nebezpečí života.

 

A o co vlastně šlo ? Na zastávce seděl mladý muž a jedl housku….. Ano, jedl housku, takže si ten policejní zásah jak z akčního filmu zasloužil.  

 

Přemýšlím, který z jeho zločinů byl nejhorší… Sezení na lavičce ? Konzumace housky ? Nebo to, že vypadal jako bezdomovec ? Že neměl jednu nohu ? A nebo snad jeho etnická příslušnost -  byl  to Rom ?

 

Také by mě zajímaly detailní policejní předpisy. Hrdinný policista nasadil temperamentní hrubý řev a také tykání. Mně osobně policie nikdy netyká. Mají předpis, že vykání se používá pouze k lidem s oběma nohama ? Nebo snad vzorník barvy pleti ? Od určitého odstínu je to jen a jen tykání ?

 

A nakonec by mě zajímalo ověřování inteligence při náboru policistů. Nejenže verbální projev našeho hrdinného policisty byl velmi primitivní, ale také se domníval, že člověk s jednou nohou a o berlích dosáhne rychlosti geparda a proto našeho „zločince“ povzbuzoval: Makej, makej, rychleji !!!!

 

Ten strašný zločinec se zvedl a beze slova se odbelhal pryč….

 

Takže drahý hrdinný policisto děkuji…. Děkuji, že jste mě zachránil….

Autor: Andrea Bartošová | středa 25.2.2009 18:14 | karma článku: 26,69 | přečteno: 4210x