Jsem nepřizpůsobivá !!!!

13. 09. 2009 21:33:29
Od 12. – 19.9.2009 probíhá týden nepřizpůsobivosti: http://neprizpusobivi.fnf.cz/ . Také ho budu slavit - jsem totiž nepřizpůsobivá....

Na první pohled se nezdám, hodné moravské děvče z dobré rodiny, se slušnou kariérou a důvěryhodným kukučem... Nenechte se mýlit !!!! Policie je mi v patách každý den !!!

Kauza parkování ( http://bartosova.blog.idnes.cz/r/12826/Jak-se-zije-na-parkovisti.html )

Každý den parkuji ...Abych to upřesnila - každý den parkuji nelegálně. U nás ve čtvrti to totiž ani jinak nejde. Po zavedení parkovacích zón ve dvou sousedních čtvrtích (z čehož jedna z nich začíná hned ve vedlejší ulici) se u nás nedá ani chodit po chodníku natožpak legálně parkovat. Pražští úředníci žádné změny v této oblasti nechystají, takže budu nelegálně parkovat i nadále. Jsem nepřizpůsobivá....

Kauza nepřizpůsobivého psa

Můj pes se původně jevil jako přizpůsobivý a přizpůsobený. Hodnoučká poslušná retrívřice hlásající „love and peace“ kamkoliv přijde. Někdo „nahoře“ ale rozhodl, že tomu tak není. Všichni psi jsou nepřizpůsobiví a je nutno se proti nim bránit. Musí vždy chodit na vodítku – kromě několika málo určených výběhů. A to i ráno, kdy jsou všechny parky tak prázdné, že se v nich skoro bojím. V tom nejbližším parku nás často hlídá policie. Nevím jestli se mám smát nebo plakat, když potkám liduprázdném parku dvojici policistů, kteří neohroženě zakročí v případě, že můj nepřizpůsobivý pes není náhodou na vodítku. Je to od nich hezké, jsem tam jenom já a můj pes a je nutné mě před mým psem ochránit. Můj nepřizpůsobivě přizpůsobený pes, ale není plyšák, v prázdných parcích bude i nadále volně běhat. Jsem nepřizpůsobivá....

Kauza nepřizpůsobivého kocoura

Vlastnictví nepřizpůsobivého psa korunuji vlastnictvím nepřizpůsobivého kocoura. Kočky už jsou prostě takové :-). Jsem nepřizpůsobivá....

Kauza romští přátelé

Absolutním potvrzením mé nepřizpůsobivosti je mé blízké přátelství s Romy. Ti dostávají nálepku „nepřizpůsobivý/nepřizpůsobivá“ hned v den svého narození (ne-li ještě před ním). To že třeba celý život pracují a platí daně je zbytečný nepotřebný detail. Svůj „Romano drom“ si dost užívám. Další důkazy mé nepřizpůsobivosti již snad nejsou potřeba - jsem nepřizpůsobivá....

Nepřizpůsobiví squatteři obsadili další dům a vyhlásili týden nepřizpůsobivosti. Ač normálně vyznávám spíše pravicové myšlenky a ctím osobní vlastnictví, velmi ráda je navštívím (až je policie propustí). Jsem pozvaná na freeganskou večeři. Ani se neptejte co to je :-), ale já si ji s láskou dám. A týden nepřizpůsobivosti si užiju – i když po svém.

Pokud jste také nepřizpůsobiví, přeji vám krásný týden nepřizpůsobivosti !!!!

neprizpusobivy1.JPG

Parkování nepřízpůsobivých v naší čtvrti

evi1.JPG

Nepřizpůsobivý pes (ohrožující davy lidí v prázdném parku)

Autor: Andrea Bartošová | neděle 13.9.2009 21:33 | karma článku: 20.49 | přečteno: 5095x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Společnost

Tomáš Vodvářka

Velký pátek jako příležitost

Už několik let je v "portfoliu" státních svátků i Velký pátek, který by mohl být vhodnou příležitostí k uvědomění si tzv. evropských hodnot, s nimiž se poslední léta mediálně žongluje.

28.3.2024 v 9:34 | Karma článku: 9.00 | Přečteno: 97 | Diskuse

Filip Vracovský

Jak to vypadá Mordor ( Rusko ) už nám klepe na dveře ?

Krátká předsváteční úvaha ... Taky vás některé uklidňující zprávy spíš rozruší ? Račte vstoupit .....

28.3.2024 v 9:00 | Karma článku: 9.05 | Přečteno: 239 |

Michael Laitman

Odhalení tajemství Knihy života

Jeden mudrc kdysi řekl: „Člověk musí získat jak vědomosti, tak moudrost.“ Na otázku, jaký je mezi nimi rozdíl, odpověděl: „Vědomosti se získávají čtením knih, moudrost se získává čtením knihy, kterou jsi ty sám.“

28.3.2024 v 4:14 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 28 | Diskuse

Tadeáš Firla

KSČM a Jan Ámos Komenský

Myslím, že politické, nebo náboženské symboly mají veliký význam a pro některé lidí hodně znamenají. Dnes jsem si všiml dvou. Vedle sebe ve skříňce - logo KSČM a portrét Jana Ámose Komenského. Je to změna mysli, nebo pouhá fraška?

28.3.2024 v 1:25 | Karma článku: 9.02 | Přečteno: 142 | Diskuse

Václav Kunft

Krásná česká královna Viola Těšínská.

O Viole Těšínské je zoufale málo písemných zmínek. Není divu, nebyla příliš významná a manželkou panovníka byla pouze rok. O to víc může pracovat fantazie.

27.3.2024 v 15:05 | Karma článku: 15.05 | Přečteno: 350 | Diskuse

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...