Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jonk

5. 2. 2008 16:00
cikáni

to neumíte psát oněčem jiném, než o cikánech?

0 0
možnosti

Ivo Vašíček

8. 1. 2008 21:28
Co bude příště?

Když nejsou argumenty, tak si alespoň plivnout, ne? Demagogie (překroucená interpretace textů) zamaskovaná humorem mnohé pobaví. Určitě je to jednoduší, než zformulovat vlastní názor. Obdobně lze tento článek shrnout takto: Autorka navrhuje pro blogery, kteří použijí slovo rasa v ní neschváleném kontextu k trestu smrti. Je však humanistka, takže na ně zatím jen upozorňuje.

0 0
možnosti

Andrea (autorka)

9. 1. 2008 13:34
Re: Co bude příště?

Dobry den, mate pravdu, jsem humanistka :-) a toto byl nejlaskavejsi zpusob jak se s Vasim NErasismem vyrovnat. A Vy jste opravdu z meho clanku nepochopil muj nazor ?

0 0
možnosti

Andrea

31. 12. 2007 12:21
Re: budlikybudliky

Diky za odkaz. Ted jsem to docetla. Nadhernej clanek...

0 0
možnosti

Eso Rimmer

30. 12. 2007 22:27
musíme se k nim chovat pěkně

Jak včera ve zprávách řekl ten cikán co se vloupal a nastěhoval do obecního bytu (protože po návratu z krimu nemá kde bydlet) a teď ho město chce soudně vystěhovat - požene to klidně až do Štrásburku, protože, cituji, "jednou jsme tady v české republice a vy se k nám budete chovat pěkně jako my k vám" ... ???(Y)

0 0
možnosti

nerom

30. 12. 2007 22:26
lunik IX

pani andrea, az by ste v Kosiciach zila aj dlhsie, nez len na jednej navsteve Lunika IX, tak by ste trosku zmenila svoj postoj. To co pisete v odpovedi panu Stursovi je typicka ukazka manipulacie a cierno-bieleho pohladu (skor vo vasom pripade cierneho). Vytlcene okna, spina a smrad vsade vokol, rozobrate kuchynske linky, dokonca rozpadnute panely - to je vysledok "kulturneho" rozhladu tohoto etnika, ktore sa bohuzial nevie uz nejaky ten paitok prisposobit. My, co zijeme v Kosiciach by sme vam vedeli rozpravat. Ale bohuzial asi o nase zazitky nebudete mat zaujem, kedze ste az prilis jednostranne zalozena. Apropos - kto vam v detstve tolko ublizil?

0 0
možnosti

Andrea (autorka)

31. 12. 2007 0:18
Re: lunik IX

Ja se ani moc nesnazim predstirat, ze bych znala pomery na sidlisti Lunik. Byla jsem tam na kratke navsteve a z toho nejde skoro nic usoudit. Vytlucene okna tam byly, smrad ne, rozebranou kuch. linku jsem taktez nevidela ani rozpadnuty panel. A ani tam nebyl neporadek. Na balkonech viselo spousta barevneho pradla.  LIde ke mne byli pratelsti. Nemuzete po me chtit abych licila neco co jsem nevidela a nezazila.  Ja opravdu nejsem odbornice na romska ghetta, ale jelikoz se odmitam pripojit k ceskemu (nebo i slovenskemu) NErasismu tak me tam spousta lidi posila. Tak jsem se jen zminila ze uz jsem tam byla. Nemam zadny recept, jak ty lidi dostat ze socialniho dna. Pokud ale ctete moje clanky, ja pisu o Romech kteri se na socialnim dne nenachazeji, kteri nikomu neublizuji, kteri jsou uspesni.  Jednou si jeden z mych pratel povzdechl, ja uz nevim co bych mel jeste udelat aby me vetsinova spolecnost brala jako obycejneho cloveka.

0 0
možnosti

petr stursa

30. 12. 2007 15:06
Vazena pani

Jeste jednou bych vas chtel upozornit, ze se mylite.Cesty salinou rozhodne nejsou mym jedinym setkanim s timto etnikem. Primo v Ghettu jsem stravil asi 5 000 hodin cisteho casu. Napsal jsem to dost jasne a vy to proste jen nechcete videt. Prisla byste o "argument", ze jen vy to znate lip.

0 0
možnosti

Andrea (autorka)

30. 12. 2007 15:24
Re: Vazena pani

Tak jsem se soustredila na to ktera salina kam a kolikrat, ze jsem to prehledla. Take jsem se drzela Vasi vlastni odpovedi pod salinovym clankem cituji:

"Nazor na nase jiste etnikum si zpusobilo ono samo, kdyz jsem jezdil pres jejich ctvrt salinou za byvalou pritelkyni. To bylo jeste pred odjezdem za ocean".

Az potom kdyz jsem to cetla podruhe, vsimla jsem si upresneni, tak se Vam dodatecne omlouvam.

Brnensky bronx bych ale nenazvala pravym ghetem, zije tam spousta neromu.

0 0
možnosti

karolína

30. 12. 2007 12:53
kdyby autorka tohodle emočního výlevu

šla raději pomoci jedné jediné  rómské rodině, udělala by pro cikány mnohem více. Ale ono je jednoduší napsat kec o tom, jak jsou všichni ostatní rasisti - to je totiž víc vidět, že?

0 0
možnosti

Andrea (autorka)

30. 12. 2007 13:44
Re: kdyby autorka tohodle emočního výlevu

To jsem jiz udelala, ale nemam potrebu se o tom detailne sirit a poklepavat si na rameno jak jsem sikovna. A Vy jste si nevsimla, ze nepisu o rasistech, ale NErasistech ? My tu v Cechach zadny rasismus nemame ne ? I pan Landa uz neni rasista, ale rytir nejakeho radu;-)

0 0
možnosti

petr stursa

30. 12. 2007 4:06
Doplneni

1) Me zkusenosti nejsou jen z cest salinou skrz toto uzemi, ale temer denni pobyt v centru jedne z proslulych ctvrti (nepretrzite po dobu dvou let a ted uz jen tak 3x do tydne). Taktez fakt, ze mou prvni pritelkyni oloupili (tzn. nasilne okradli) a soucasnou se pokusili znasilnit prave jisti obcane, to na lasce k tomuto etniku neprida. Mimochodem, v obou pripadech to byla jejich jedina zkusenost s kriminalniky.

2) Nechci citovat sam sebe, ale ve clanku cikani x romove jsem se snazil vysvetlit, ze vsude jsou slusni a neslusni, ale je silene, kolik tech "neslusnych" je prave v jistem etniku. Nekdo holt chape, nekdo ne.

3) Chtel bych se zeptat, zda jste ta Andera, co v diskuzi pod salinou psala ty "upravene" vtipy a pokud ano, zda se skutecne domnivate, ze by to mohlo normalniho cloveka nejak poburovat.

0 0
možnosti

petr stursa

30. 12. 2007 4:11
Re: Doplneni

Nejdriv jeden rok kazdy vecer do okoli Cejlu, pak dva roky ctverkou pres Cejl do Husovic (den co den), dnes asi jen tak trikrat do tydne znovu do okoli Cejlu.

Ja myslim, ze to jako zkusenost staci...

0 0
možnosti

Zylbrsztajn

30. 12. 2007 3:22
Myslín

Můj hlas patří Myslínovi.

A tobě Andreo, bachtalo nevo berš!V

0 0
možnosti

Andrea (autorka)

30. 12. 2007 8:58
Re: Myslín

Palikerav. Bachtalo nevo bers.

0 0
možnosti

li

29. 12. 2007 23:32
tak nevím

píšete,že jste jezdila 28 let šalinó z lesný za kamarádkou.Není to omyl?Kolik je Vám let?Nemusíte odpovídat,jen přemýšlím, v kolika letech jste za ní začala jezdit.

0 0
možnosti

Andrea (autorka)

29. 12. 2007 23:38
Re: tak nevím

Od narozeni s maminkou (to se nepocita ;-)?), nemeli jsme auto. Za kamaradkami az pozdeji... Byla jsem Lesnackou po celou dobu co jsem bydlela v Brne... Znate to tam ? Je tam docela hezky. Architektonicky experiment, panelaky v lese.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS