Diskuse

699 = 799

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Andrea (autorka)

10. 1. 2008 17:10
Asi mate pravdu

Kdyz nad tim tak premyslim, asi mate pravdu. Mela jsem byt bojovnice, mela jsem si zavolat manazerku a vyfotit to mobilem a kontaktovat ČOI, nebo jim to sako aspon temperamentne hodit, ze uz ho nechci. Priste to udelam, a vezmu si sebou fotak, at mam pro COI lepsi fotku.

Kdyz me se ale vcera tak nechtelo;-)... Jedine co me zajimalo bylo abych byla co nejdal od te trhovkyne, pardon prodavacky c. 2;-O...

0 0
možnosti
MP

MirkaP

10. 1. 2008 13:13
Rozumím tomu dobře

že jste jim tam nechala těch osm stovek???

0 0
možnosti

Tonda

10. 1. 2008 12:16
Udělala jste špatně...

Pokud se k vám někdo tímto způsobem zachoval, myslím si, že správná reakce měla být "na hrubý pytel hrubá záplata" - tedy zavolat vedoucího, seřvat, příp. nafotit mobilem, upozornit, že je bude kontaktovat otec co dělá u ČOI a že si s takovýma s****čema nebudeš kazit den. No...a bohužel oblečení tam nechat (příp. koupit v jiné pobočce, jindy).

Ono totiž dokud jim takové chování bude procházet, nebude je nic nutit chovat se jinak.

Ad např. příspěvek o ASKO co tu je na blogu.

0 0
možnosti

krkavec

9. 1. 2008 23:12
Tak proc jste to kupovala, kdyz Vas maji za blbku?

Tak proc jste to kupovala, kdyz Vas maji za blbku?

0 0
možnosti
JN

Karel

9. 1. 2008 20:02
No jo....

Takže si měla tam to sako nechat a říct jim, ať si trhnou a nebo na ně zavolat ČOIku.

Ale koupit a ještě to publikovat... ;-D Ale vlastně proč ne, skoro každý jednou vztekle zvolal a začínal sebekritikou slovy "Já nebeskej vůl / nebeská kráva"

0 0
možnosti

blogger

9. 1. 2008 19:44
andreo

jeste jste nam nevysvetlila, co to znamena umirnena feministka. diky a hezky vecer. 

0 0
možnosti

Andrea (autorka)

9. 1. 2008 19:49
Re: andreo

A dobry vecer, Vy jste se dlouho neukazal, kdepak jste se toulal :-) ? Co se tyce umirneneho feminismu, vysvetlim Vam to osobne na patecnim srazu bloggeru, pokud se ke mne prihlasite....

0 0
možnosti
JH

J.Hejlová

9. 1. 2008 18:59
699-799

...a zítra tam budou ještě /ne saka/

taktika  prodejců nejen na cenovce není

shodná cena na účtu, běžné ;-€

0 0
možnosti
AH

nyny.

9. 1. 2008 18:57
no hihi

už se mi to párkrát taky stalo, ale z principu jsem nepolevila a nikdy se mi nestalo, že bych neuspěla, až na jeden případ stačil asertivní gramofon a zavolání vedoucího, v tom jednom jsem stojan vyfotila na mobil a sdělila, že se obrátím na ČOIku. Zkrátka se to chce nedat, nejde o peníze, ale o princip.A upřímně, pokud jsou lidi jako vy, že ustoupí, pak to budou zkoušet pořád dál. Ale cena je to i tak slušná, tak se pěkně radujte a ať Vám to sluší ;-D

0 0
možnosti

NaďaD

9. 1. 2008 18:57
článek je ÚB

nebyl by, kdyby sako zůstalo ramínku. Takto není úb firma, ale úb autorka tohoto zázraku:-P

0 0
možnosti
EB

Eva Bednářová

9. 1. 2008 18:23
jejda

já bych jí to sako hodila na hlavu

0 0
možnosti

Andrea (autorka)

9. 1. 2008 18:30
Re: jejda

taky jsem nad tim premyslela, ale kdyz ono mi tak sedi :-)

0 0
možnosti