Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petr stursa

7. 3. 2008 22:43
Ja nerad

otrafovat, ale ona Ceska sporitelna distancófat od podobna sajrajt a oni uposérnit sakaznik, ze toto byt ne/aky potfod...

Ja to dat do spamu, hodit to kufr od auta, odvezt na pole za mesto a tam zastrelit.

0 0
možnosti

Andrea (autorka)

8. 3. 2008 7:36
Re: Ja nerad

Chvala, chvala. Dobre udelat vy:-)

0 0
možnosti

Sonya

7. 3. 2008 21:29
Přihodím ještě jeden podobný

Česk spořitelna

Mil d,

Česk spořitelna přechodn zavěen v vyčtovn.

Důvod : Podvodn Pokusy.

A k oivovn tvůj čet doprovzet člen určit člnek pod : https://www.csas.cz

0 0
možnosti

Sonya

7. 3. 2008 21:30
Re: Přihodím ještě jeden podobný

A ještě mi poslali opravdu dobrou češtinou psaný email o tom, že zaregistrovaly neautorizovanou transakci moji platební kartou ;-D Ani se nedivím, že nebyla autorizovaná, když žádnou kartu (ani účet, ani nic jiného) u ČS nemám ;-D;-D

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

7. 3. 2008 17:56
Vstejte se níc s´fám néstane

Ahoj Andreo, mě přijít tato mejla jen dnes dvakrát, já byl mile pšekvapen tou felikou péči o moje učet.

Samozřejmě to "chytráci" udělali pomoci hloupého translateru.

A na konci mailu už jen chybělo:

Jéstli vy klíknete na náš ótkaz, níc se fám nestáne. :-) :-):-)

0 0
možnosti

Andrea (autorka)

7. 3. 2008 18:03
Re: Vstejte se níc s´fám néstane

Fucked dfakrat8-o. Ty bit moc dulezity sakasnik drahousek Georgis R^

0 0
možnosti

nyny.

7. 3. 2008 14:50
fňuk

a mně ještě nikdy žádnej takovej podvodnej mejla nepřišel :-(...;-DR^

0 0
možnosti

quesh

7. 3. 2008 13:17
Poprvé

jsem se zasmál, když mi ten blábol přišel na mejl.:-)

Podruhé při čtení Vašeho blogu;-D

Nemůžu jinak. Karma!R^

0 0
možnosti

MirkaP

7. 3. 2008 16:26
Re: Poprvé

blbý je, že mě jich chodí cca 10 denně, "česky" i anglicky. Naštestí je filtr zachytí a zneškodní, takže jsem je pořádně neviděla až dnes a ;-D;-D.

A to s ČS nemám vůbec nic společného.

0 0
možnosti

Markéta H.

7. 3. 2008 12:50
Karmáááá!

Já to dostávám s fajn českou a english gramatikou a furt to strkám do "junk" a furt mi to chodí z jiných a dalších adres...

ale článek je prostě dobréééj!!!R^

0 0
možnosti

Našeptávač

7. 3. 2008 12:29
Super

Karma.

Ja musela chóódně cfičit tčééska slofííčka. Ja být thóópra tčéééska sokolovna!

Moc mě to pobavilo.R^

0 0
možnosti

Keny

7. 3. 2008 11:27
Díky

Konečně první blog, u kterého jsem se dnes upřímně zasmál :-) 

Sice jsem tu popisovanou zprávu od "Spořitelny" nedostal (alespoň zatím), nicméně v záplavě rádobypoliticky laděných blábolech jiných bloggerů mi Váš příspěvek přinesl opravdu výrazné zlepšení nálady. Díky !V

0 0
možnosti

Andrea (autorka)

7. 3. 2008 11:31
Re: Díky

VDiky Keny, nedelam to casto (psani veselych clanku), ale delam to rada :-)

0 0
možnosti

Jóžin z bážin

7. 3. 2008 11:04
Mně to přišlo taky, heč!

Ale antispam to odfiltroval... R^

0 0
možnosti

Andrea (autorka)

7. 3. 2008 11:07
Re: Mně to přišlo taky, heč!

Jozine, to je jasny, Vam to muselo prijit. Vy jste ted prece mezinarodne slavnyR^

0 0
možnosti

jim

7. 3. 2008 10:45
no to je

hezký....!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS