Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bernard_Gui

14. 4. 2010 20:26
dom prcic, co jsem to udelal - dal jsem vam omylem karmu

ze by to ovlivnila ase hezka tvar...

Jelikoz t.c. neni v CR mozna svobodna debata o Cikanech a tim mene o Zidech, resp. tom, jak oblazuji majotitni spolecnost, budu si muset vystacit s emotikony:

RvRvRvRvRvRvRv Trochu jsem to prehnal ja vim, ale musim nejak odcinit tu zmatecnou karmu

0 0
možnosti
RRS

(gbd)

14. 4. 2010 17:41
Ti s velkým a ti s malým

Také mám známého, zaměstnance samoobsluhy. Jeho zkušenosti s "drzými zloději" jsou obodobné, jako snad asi v každé sámošce "v chudší čtvrti". Přidává k tomu však jeden postřeh: kradou nejčastěji "cikáni" = pobudové, nemakačenka, příživníci a flákači, bez ohledu na barvu pleti. Část z nich tvoří "Cikáni" = Romové, ostatní by bylo lze nazvat bělochy, pokud by se jim podařilo ukrást a použít i mýdlo.

Označení "cikán" používá pouze pro skupinu "dobře přizpůsobeného" obyvatelstva, se kterou jsou stále stejné potíže.

Škoda, že nemáte možnost ho poslouchat: o nto "velké" a "malé" "Cé" dokáže i rozdílně vyslovit...

0 0
možnosti

INDNIK

14. 4. 2010 16:05
Vše se obrátí

Dobrý den Andreo,

předemnou psalové jsou jen bílí spoluobčané, kteří Vás při své nadinteligenci ani neoslový. No nic. Já Vám za naše Indy-Romy děkuji, že jste se i do nás o nás správně strefila a to jen proto, že jste měla chuť poznat jiný národ s jinou kulturou a mentalitou. V každém národě jsou prasata a tupci, ale náš národ jich tolik nemá, neboŤ mi slušnost dodržujem, tedy snažíme se, ale ta obrovská rasová nenávist v nás vyvolává agresi a nemyslím si, že to tak vždy zůstane. Přeji hezký dny Nik[>-]:-)EU

0 0
možnosti
MV

Martin V

14. 4. 2010 19:59
Re: Vše se obrátí

Tak vám držím palce, at co nejdříve ta obrovská rasová nenávist ve vás, je vaším etnikem překonaná a zbytečně nejste agresivní.R^

0 0
možnosti
KH

Tobinka

14. 4. 2010 15:44
zakuklení rasisté

Někdy si říkám, že podobné blogy jako paní Andrea píšou  zakuklení rasisté, kteří touží po tom, aby se zakazováním mluvení o problému zvyšovala frustrace obyvatelstva a jednou to ošklivě bouchlo... 

0 0
možnosti
LH

acvil

14. 4. 2010 15:35
....rád bych s vámi trochu debatoval...

...ale nechci přijít o všechny dukáty...Rv...moje zkušenosti jsou trochu jiné, než vaše - manželka přepadená a oloupená o výplatu, dcera oloupená o doklady a peníze na koupališti Riviera - pokaždé se jednalo o členy jistého nejmenovaného etnika...takže jediné, co mne trochu uklidňuje, je to, že podle počtu obyvatel a pravděpodobnosti jsme měli být okradeni už asi 60 x , z toho 58 x od bílé populace -  naštěstí to tak nefunguje, nevíte náhodou  PROČ???8-o

0 0
možnosti

mira232

14. 4. 2010 15:12
je problem

s jejich mentalitou a kulturou, protoze mit v pohadkach za hrdinu prince co kradl muzou mit opravdu jen cikani.

0 0
možnosti

mira232

14. 4. 2010 15:08
hele

ja mam taky s cikanama dost zkusenosti a ze zacatku jsem k nim pristupoval vstricne a hadal jsem se treba s mamkou ktera je nesnasi. pak jsem s nimi ucinil nekolik spatnych zkusenosti a i ty slusnejsi z nich co obcas dokonce chodili do prace me nakonec okradli. mel jsem je i pul roku za sousedy a bylo to docela peklo. po vsech moznych zkusenostech z nichz ani jedna nebyla pozitivni jsem na ne zanevrel a zacal jsem je nesnaset.

0 0
možnosti

mira232

14. 4. 2010 15:10
Re: hele

a o barvu kuze opravdu nejde. mel jsem spoluzaka co byl cernej jak bota a byl v pohode, ovsem nebyl to cikan.  a i dnes kdybych potkal nejakyho slusnyho cikana tak proti nemu nic mit nebudu at uz mi jeho kolegove udelali cokoliv. bohuzel jsem zadnyho takovyho nepotkal.

0 0
možnosti
KH

karel09

14. 4. 2010 14:48
Tohle už nemám sílu komentovat!

Každý inteligetní člověk si to jistě přebere sám. Hodně štěstí! http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/rasismus-v-cesku/romum-se-nelibi-kocour-mikes-lada-pry-byl-rasista_165465.html

0 0
možnosti
KJ

bloran

14. 4. 2010 14:10
Re: Další "vystoupení romských umělců"...

R^;-D

0 0
možnosti
KSŠS

každý svého štěstí strůjce

14. 4. 2010 13:52
?

A jak si vysvětlujete označení toho, kdo chytá "zloděje" samotnými cikány za rasistu? On přeci jen chytá zloděje? Vaše optika je silou vůle objektivní a brání se mimoděk pojmenování věcí pravými jmény. Škoda.

0 0
možnosti