Andrea Bartošová

Politická etika po česku – slavný návrat bratra Čunka

Není tomu tak dávno, kdy odstoupila švédská vícepremiérka. Šla totiž na večeři s předním politickým žurnalistou, trošku popili a později večer ho objala a dala mu pusu. U toho ji někdo nafotil. Ve Švédsku to není považováno za etické, političtí komentátoři musí zůstat nezávislí a proto se s nimi politická špička nemá osobně stýkat a už vůbec ne jim platit večeři a víno. Za několik dní rezignovala na svůj post. Tak to zní v Česku jako science-fiction.

4.12.2007 v 23:30 | Karma: 37,77 | Přečteno: 4840x | Diskuse| Politika

Andrea Bartošová

Jak jsem potkala Amway

Je tomu již několik let, ale byl to pro mě silný zážitek. Zavolala mi má dobrá kamarádka, má nový byznys a chtěla by mi ho představit. Nic moc jsem nechápala, ale na předem domluvenou schůzku jsem dorazila včas. Hala byla plná lidí, všichni mě vítali a usmívali se na mě a já se nemohla ubránit pocitu, že jsem se ocitla v nějaké náboženské sektě.

28.11.2007 v 20:16 | Karma: 44,98 | Přečteno: 23612x | Diskuse| Společnost

Andrea Bartošová

Nejodvážnější třináctiletá dívka na světě

Chodí sama po ulici, nenosí závoj, jezdí na skútru a komunikuje s chlapci. Zdá se Vám to běžné ? Nejmia, ale žije v Jemenu.

16.11.2007 v 11:33 | Karma: 15,99 | Přečteno: 2790x | Diskuse| Společnost

Andrea Bartošová

Škatulkování lidí – aneb Češi očima cizinců

Děláme to často.... Francouzi jsou gurmáni a arogantní, Němci jsou přesní, Holanďané spořiví (co Skot odhodí, Holanďan ještě zvedne :-) ), Britové rezervovaní, Američané mají nulové znalosti geografie a nehovoří cizími jazyky, Italové jsou vynikající milenci, atd. atd.... J ak asi již tušíte, já nemám škatulkování lidí ráda. A tak jsem se rozhodla, že se na věc podívám z druhé strany. Mým škatulkovacím zdrojem se stala populární webová stránka pro cizince žijící v České republice. Sdělují si zde různé zkušenosti a jedna z kolonek se nazývá Czech culture. Zde si navzájem radí jak se vyrovnat s „kulturními šoky“, které jim my Češi připravujeme. Tak jací my Češi vlastně jsme ? Nahlédla jsem dovnitř a namátkou pro Vás vybrala některá zajímavá témata:

14.11.2007 v 21:28 | Karma: 26,33 | Přečteno: 4586x | Diskuse| Společnost

Andrea Bartošová

Eržika krade, můžou za to všichni Romové a já nejsem rasista

Aneb inspirace bratrem Čunkem

1.11.2007 v 19:33 | Karma: 15,98 | Přečteno: 2615x | Diskuse| Společnost

Andrea Bartošová

Bratr Čunek a jeho tajemstvi

Není tomu tak dávno, kdy bratr Čunek uděloval rady čtenáři konkurenčního deníku, jak získat 200.000,- Kč: „To se budete muset jet někam opálit, začít dělat s rodinou binec a na náměstí dělat ohně“.

30.10.2007 v 14:49 | Karma: 22,97 | Přečteno: 1961x | Diskuse| Ostatní