Úterý 28. března 2023, svátek má Soňa
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 28. března 2023 Soňa

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

blekkal

A zase jeden člověk...

...co se naučil paušalizovat a považte - dokonce to vyčítá ostatní. Vy chápete "multi-kulti" jako synonymum k "multikulturní"? Vážně? A věříte i tomu, že slovo "socka" je dnes používáno pro označení člověka ekonomicky slabého? Něco vám prozradím - převážně to neplatí.

.

Chápu, že coby člověk orientovaný do umělecké sféry nazíráte na svět jinýma očima, než zbytek těch profánních rasistů. Zkuste prosím na chvíli sejít mezi ostatní a třeba pochopíte, že zatímco vy si z jízdy na koně pamatujete úžasného Dominique, je tu stále silná majorita lidí, co z koně znají pouze úklid hnoje. Snad chápete jak to myslím, měla byste... A prosím, poučte se u moudrých. Pokud Karol Sidon, coby echt Žid řekne, že Češi rasisty od srdce nejsou, dám na něj. Dám na něj spíše, než na vás, nezlobte se.

.

Problém Čechů nespočívá v tom, že by jim vadila Romská hudba, kterou posloucháte. Vadí jim, že musí žít často zničené celé roky uprostřed ghetta, jehož stavbu mají ZJEVNĚ cikáni hluboko vrozenou.

0/0
11.8.2009 19:42

blekkal

Re: A zase jeden člověk...

Betty MacDonaldová v jedné knize (tuším že to bylo "Vejce a já") popisovala z pozice ženy žijící na zapadlé farmě návštěvníky, kteří přijeli, pobyli týden, rozplývali se nad romantikou života v hlubokých lesích bez elektřiny, požitků civilizace. Pobyli a odjeli do civilizace, aby se vykoupali v teplé vodě a v elektrickém světle vzpomínali na romantiku. Vtip je v tom, že ten, kdo tam žije vidí věci z jiné perspektivy a tím se dostáváme zpět na začátek.

.

Přestaňte prosím být "multi-kulti" a pokuste se vidět realitu. Jistěže halu nerozmontovali romové, ale konkrétní lidé. Stejně tak i v dalších případech.

.

Až budete plavat s delfíny za západu slunce pod dohledem ohnivého míšence, přemýšlejte, proč tan není místo něj cikán. Možná proto, že velká většina má sklony spíše k opakovanému pobytu ve vězení, než k práci? Tady je totiž to jádro pudla a stěžovat si mohou pouze na sebe. Zejména cikán by se měl naučit být multikulturní. Například pracovat. Exotické, ale řešení...

0/0
11.8.2009 19:49

ernie

Re: A zase jeden člověk...

Hééj, mooore, ty razýsta

0/0
11.8.2009 20:17

Andrea B.

Re: A zase jeden člověk...

Jee, tady se jeste diskutuje.. Tak se omlouvam za pozdni odpoved, nevsimla jsem si toho... Ano mate pravdu, ze jizdu na koni jsem pojala vice-mene salonne, jsem tak trochu mestka slecinka:-)...

Muj vstup do romske komunity tak povrchni neni....  Jedna se o mnoholetou zkusenost z ruznych prostredi (i kdyz primarne z prostredi umeleckeho)...

Tak s delfiny tedy zatim neplavu (diky za tip), ale jak si muzete byt tak jisty, ze po mem boku neni Rom ?;-)...  I kdyz Vy mate jasno vidte ? Pokud je nebo byl, tak sedi ve vezeni, nepracuje a neni multikulturni... Vy na to proste mate takovej jednoduchej vzorec... Pro me je tedy prilis jednoduchej na to abych ho mohla akceptovat.. Nase reality se holt neslucuji...

0/0
16.8.2009 14:11

Andrea B.

Re: A zase jeden člověk...

PS. Mimochodem ja netvrdim, ze jsou Cesi rasisti, protoze by to byla pausalizace... a ja nepausalizuji ani Cechy...

0/0
16.8.2009 14:12

georgetown1

haha

"jak šel večer po ulici a z auta na něj vylítlo pět chlapů, z čehož

jeden na něj mířil pistolí. Naštěstí právě přijela tramvaj a on do ní

naskočil." 

Sorry, ale po přečtení týhle věty sem padnul smíchy a už ti nevěřim ani dobrej den. A slušnej "rom" o sobě říká, že neni "rom" ale "cikán"...

0/0
11.8.2009 15:26

kuba78

on neni problem v tom

ze by se lide nechteli dobrovolne kulturne obohacovat, poznavat jine kultury, jine zeme. Problem je v tom, kdyz se tak deje nasilne, za nase penize, se skripenim zubu a obohacovani necim co opravdu kultura neni.

multi-kulti obohaceni cikanskou kulturou si predstavuju tak ze si cikani usporadaji (za svoje penize prirozene, ne z penez nejake pseudoagentury aka z mych dani) nejaky festival, kde budou tancovat, zpivat, hrat, skakat pres ohne.. a lide se na to pujdou dobrovolne podivat protoze se jim to treba libi.

multi-kulti obohaceni si nepredstavuju tak, ze cikanska rodina s dvaceti detmi, nikdy nepracujici, vychovava sve deti ke kriminalite, vybydli nekolik domu, zije s davek ktere sou neuveritelne vysoke a jeste se nam smeji do xichtu. Nebo tak ze prijede skupina rumunskych cikanu truchlit pro jejich utopeneho syna - to jim nikdo nebere, skoda kazdeho zivota - do chranene krajinne oblasti, tam vesele stanuji, delaji bordel a policie misto aby zasahla tak situaci pouze "monitoruje".

0/0
11.8.2009 9:18

kuba78

Re: on neni problem v tom

a mimochodem, slovo cikan je ceske slovo uvedene ve slovniku spisovne cestiny. Odmitam (a nejen ja) uzivat rasisticke slovo rom. Rom znamena v cikanstine clovek, my ostatni "bili" jsme gadzobe - tedy neco jako podlidi. to neni rasismus presne dle definice zakona?

je mi z tehle spolecnosti na bliti. Otazka neni jak nase euroatlanticka spolecnost zahyne, ale kdy - a jestli nas zavali cikani nebo muslimove. nebo oboji.

0/0
11.8.2009 9:20

NTPT

Multi KULTI

Celý problém  nenávisti k slovu multikulti je v tom, co se za "kulturu" odlišných etnik či skupin vydává. S KULTUROU  významu tohoto slova myslím nikdo nemá žádný problém.

Nikomu nevadí volání muezzina z minaretu, nebo černochovo bušení do tamtamu, nebo cigánské písně a tance a smysl pro hudbu a rytmus.

Problém je, že se za projevy "kultury" pokládají (nebo jsou odlišností kultury omlouvány) i jevy vyloženě patologické . Třeba songy černošských rapperů, kde se dají najít texty o rabování, nebo znásilňování bílých žen. A zrovna v případě romů jejich pověstné "čorka more dyškrymynacja pyčo", vybydlené byty, binec kolem sebe, naprostá rezignace na vlastní úsilí a odpovědnost za svůj osud (a myslím že jsem dokonce četl v blogu jakéhosi romského aktivisty že výraz pro pracujícího roma je v jejich komunitě PEJORATIVNI a vlastně hanbou).

Promiňte, ale zrovinka tohleto já osobně za kulturu pokládat nehodlám.

0/0
10.8.2009 10:47

petr štursa (velmi arogantní)

Re: Multi KULTI

Ono je toho vic, ale tenhle prispevek to hezky vystihuje. Holt nekdo je kulturne obohacen na koncertu, nekdo v muzeu, ale myslim, ze kdyz je nekdo trikrat kulturne obohacen v saline a jeho dcera jednou v noci v parku, ze tu cizi kulturu tak nejak zavrhne... Jeste bych pripomel me oblibene vietnamce - s jejich kulturou nema prakticky nikdo zadne problemy. proc? Protoze vyznavaji stejne hodnoty, jako my. Ano, je to zobecneni, bohuzel, je to pravda.

0/0
10.8.2009 11:28

ŠtěpkaX

Zasílám

karmu, jak BrnoV

0/0
20.11.2008 22:14

Andrea B.

Re: Zasílám

Diky moc:-)

0/0
21.11.2008 17:17

jeanajea

Karmičku Andrejce B.

posílá Jana Šimonová, jak slíbila

0/0
20.11.2008 21:15

Husokachna

Zajímavý článek, ale...

...můžu oponovat? Paušalizace a házení lidi do jednoho pytle vskutku není pěkná věc. Neustále vzpomínáte romskou kulturu, multikulturnost a podobně. A tak to přesně je, jsou jiná kultura, mají jiný styl života, mají jiný temperament. Stejně jako děti se mohou odlišovat v určitých věcech od rodičů, ale v globálu jsou velmi podobní, tak i kultura má své vlastnosti, které převládají. Proto vznikají problémy. Já osobně bych nebydlel s někým, kdo je úplně jiný než já a jehož styl života mi absolutně nesedí. Vy ano? A pokud mají romové svůj určitý temperament, své historickým vývojem a geny získané vlastnosti, které převládají, není potom pro obyčejného středoproudého člověka jednodušší si dát na roma pozor, než v 7 z 10 případů litovat svého setkání s ním? Na druhou stranu, chápu jak těžce se musí žít a čelit předsudkům. Jen si myslím, že tak jak většina lidí vidí romy moc černě, tak vy to vidíte moc bíle. Každopádně ale píšete zajímavě a musíte mít velmi zajímavý život. Mějte se fajn.

0/0
6.6.2008 14:26

Husokachna

Re: Zajímavý článek, ale...

Doufám, že je to pochopitelné, na tak malém prostoru se těžko argumentuje a mám sklon přeskakovat z myšlenky na myšlenku:-). A taky doufám, že mě neobviní někdo z rasismu, bo pokud dobře chápu slovo multikulturní, tak jsem to určitě taky :-):-). A hlavně......ten Bednařík je taky všude.

0/0
6.6.2008 14:28

Andrea B.

Re: Re: Zajímavý článek, ale...

Dekuji za prispevek. O Romech se traduje spousta stereotypu, kterych se nezbavite, pokud mezi ne nevstoupite. Vezmeme si napriklad temperament a muzikalnost. Ano, nekteri Romove jsou temperamentni, ale znam takove, ze kterych zadny temperament proste nedostanete. A muzikalnost ? Stacilo se divat na uvodni kola X-factoru a mytus je vyvracen.  Svet Romu proste neni cernobily (tedy spise cernocerny)tak jak si ho vetsina lidi  predstavuje.

K Vasi otazce - ja klidne budu bydlet s nekym, kdo je uplne jiny nez ja ;-)(nakonec to se stava valne vetsine z nas, jelikoz zeny ziji povetsinou s muzi ;-D).

PS. Diky, ano mam velmi zajimavy nestredneproudy zivot :-)

 

0/0
7.6.2008 0:14

Husokachna

Re: Re: Re: Zajímavý článek, ale...

Chápu. Stejně jako se o češích v Evropě traduje, že jsou národ zlodějů a prasat. Samozřejmě ne každý má tento názor, ale setkat se s ním můžete celkem často. Neuráží mě to a chápu proč si to lidé myslí. Je prostě lehčí paušalizovat a to také plně chápu. Proto si v zahraničí dávám obzvláštní pozor, jak se tam chovám. Sám chci měnit ten mýtus, sám za sebe s tím bojovat a necitím se dotčen, že mě někdo háže do jednoho pytle s někým. Opravdu bych nerad, kdyby to vypadalo, že nemám romy rád a že s vaší osvětovou prací na internetu nesouhlasím, nebo se jí vysmívám. Máte v mnoha věcech pravdu a každopádně píšete velmi zajímavě. Já jsem jen analytik a realista, takže musím napsat, to co jsem napsal.:-):-) Přeji krásnou sobotu.

0/0
7.6.2008 9:14

Andrea B.

Re: Re: Re: Re: Zajímavý článek, ale...

Treba se (vzhledem ke spolecnym znamym) nekdy uvidime uvidime na nejake romske akci :-). Hezkou sobotu i Vam

0/0
7.6.2008 12:02

zrysavy

:-)

R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
3.6.2008 20:19

Velká hlava - více multikulturní

Radar praopice sleduje

abych nezapomněl, včera dvě "tvé milované|" kofoli,  - ty praopice, které všichni utiskují kradli vedení trolejí. Naštěstí bylo pod napětím. Jen mě vadí - budeš s bratry přispívat nějak více na ten vrtulník, ani jedna z těch kofol nikdy do systému nepřispěla??? Není to dyškryminácija?:-©(Y)

0/0
24.5.2008 8:46

František Kostlán

Milá Andreo,

ždímu kapesník a dumám, jak to přesně vyjádřit. Ani nevíš, jak ti rozumím - nakonec i některé příspěvky pod tímto článkem ti svou záštiplností dávají za pravdu. Člověk si lehce řekne: nač si zbytečně ničit nervy, nač umožňovat neschopným hlupákům, kteří sami nikdy nic nevytvořili či nenapsali, aby si své mindráky vylívali právě na mě. Řeším totéž dilema tím, že neotvírám diskusi pod články vůbec.

Ty jsi našla své řešení a já ho samozřejmě repsektuju, jen ti chci říct, že se mi po tvých moudrých a lidských slovech bude moc stýskat.

Za tvou romskou cestu ti moc děkuju. Opatruj se,

František

0/0
21.5.2008 20:41

Andrea B.

Re: Milá Andreo,

VV

0/0
22.5.2008 8:31

cartouche

Re: Re: Milá Andreo,

Já také ždímu kapesník! Jen co si vzpomenu na toho utlačovaného Roma, kterému kdysi čirou náhodou upadl papírek od oplatek do mé školní brašny, a jakmile jsem nad tím vyjádřil podiv, spadl mi obličej na jeho botu a pěst - a to dokonce asi tak desetkrát! Se slzou v oku rovněž vzpomínám na rumunské Cikány-kouzelnické ekvilibristy, kteří mi dokázali ve vlakovém kupé přemístit ze zapnuté  tašky mobilní telefon (zřejmě až do Rumunska). A nesmím zapomenout ani na pilné Romy-stavitele, kteří si při výběru traverz v naší obci zvolili zrovna tu naši!

Zkrátka, jeden kapesník mi nestačí! Jen více Romů v naší vlasti! Více multikulturního obohacení!;-(

0/0
28.5.2008 1:07

calypsol

Re: Re: Milá Andreo,

;-D;-D;-D...Obavam se ale, ze tem profesionalnim altruistum tezko svym prispevkem pokazis jejich sebeuspokojeni nad tim, jak jsou ohromne "na vysi", jak se odlisuji od toho rasistickeho plebsu, ktery povazuje slovo mutli-kulti povazte div ne za nadavku nebo posmesek!!8-o!;-D

0/0
11.8.2009 1:33

timmek

názor můj a mé manželky

Předem podotýkám, žiju osm let s romkou. Její rodina patří k těm "normálním Rómum", její bratranec  je známý pravoslavný kněz v Rokycanech u Plzně (pop Ďuriš). Ona i já zastáváme názor,že drtivá většina Rómu jsou paraziti a pro naši společnost přítěž. Zajeďte si  do severních Čech a pokochejte se multikulturním prostředím.:-( To, že znáte ty normální neznámená, že všichni jsou takový a koukněte se občas na černou kroniku. Závěrem podotýkám, že v tomto státě jsou nejvíc biti slušní Romove, jsou tmaví, chovají se slušně, platí daně a přesto je na ně nahlíženo jako na verbež. A kdo za to může? Většina ? Ani náhodou, může za to většina jejich lidí, kteří se chovají jak se chovají (to je názor mé Rómské manželky)

0/0
20.5.2008 0:55

natelius

Re: názor můj a mé manželky

Není to vina většiny Rómů, je to vina státu, že neodděluje zrno od plev a potažmo voličů, že si soustavně volí slabé a neschopné politiky. Že na to doplácejí z větší části slušní Rómové, je nabíledni. Manželku i jejího bratrance tímto ode mě srdečně pozdravuj.

0/0
20.5.2008 1:53

NTPT

Re: názor můj a mé manželky

Nenení to vina státu. Romové jsou uzavřená skupina - a jako takoví si musí udělat pořádek mezi sebou. vyobcovat a nebo na nízkou příčku hierarchie své komunity postavit bordeláře a parazity. Toje celé.

0/0
10.8.2009 10:52

natelius

Re: názor můj a mé manželky

A vzkaz pro ty multikulturní Rómy: naučte se mluvit jako Češi (bez temných samohlásek a přízvuku na předposlední slabice), neoblékejte se jako negramotní pitomci z Bronxu, naučte se namísto lumpáren a flákání pořádně nějakou práci a hlavně posílejte děti do školy. Pak budeme kamarádi (změní se pohled na vás u většinové populace). Barva pleti je vedlejší a fidlání na housle je OK.

0/0
20.5.2008 2:01

DEINONYCHUS

Re: názor můj a mé manželky

Máte pravdu. To je to, co stále říkám. Jsou mezi nimi i slušní, ale člověk spíš vidí ty na lavičce na náměstí, kapsáře, sběratele kovů, dětské gangy. A problém je v tom, že všichni mají strach s nimi něco dělat. Tím se nůžky rozevírají stále víc a víc a až to jednou bouchne, tak se s vaničkou vylije i dítě. Viz odsun sudetských němců.   A za stávajíci multikulti korektnosti to řešení nemá, jen se čeká na katastrofu. Jak se říká u nás ve firmě, řešení problému průserem. Když něco nejde, nechá se to dojít tak daleko, až to nejde řešit jinak než radikálně.

0/0
20.5.2008 9:09

Andrea B.

Re: názor můj a mé manželky

Zdravim Vas i Vasi manzelku. Ja jsem nikdy netrvrdila, ze vsichni Romove jsou "andilci" (stejne tak nemohu prohlasit ze vsichni Cesi jsou "andilci"). Ja jenom verim v individualitu kazdeho cloveka.  To ze hodime vsechny Romy do jednoho pytle a tuto individualitu jim upreme a budeme jim v ramci kolektivni viny hazet klacky pod nohy, je hodne kontraproduktivni. 

0/0
20.5.2008 9:33

natelius

Multi-kulti je super

Pokud jsou kultury oddělené nebo alespoň kompatibilní. Pokud si ale člověk přečte cikánskou pohádku velebící zločince nebo si vyslechne, co muslimští kazatelé hlásají v západní Evropě, má dobrý důvod toužit po monokultuře.

P.S. Buddhisté, Slováci ani Němci mi u nás nevadí. Naopak.

0/0
20.5.2008 0:15

Karelur

taková malá úvaha

: Co naplat , že je nekde nejaký skvělý pracovitý , uspěšný rom nebo cikán , když stát systematicky podporuje v plození tu největší špínu. Skutečné problémy nás teprve čekají. A ten oný rom může být třeba ze zlata, ale stejně si od něj budou lidi odsedávat. Prostě se budou bát. A ten rom přitom bude ve stejné  ekonomické kategorii diskriminované většiny. http://havirovsky.denik.cz/zpravy_region/20080503adopce.html

0/0
19.5.2008 23:14

Helena1

Většina cikánů škodí

Já neříkám že všichni. Já jen tvrdím, že bílý má právo napřed vidět ten batoh cikánského svinstva a až pak toho cikána. Je to normální lidská přirozená obrana proti zlu.

A ať laskavě cikáni začnou dělat něco oni! Vymlouvat se na bílé je normální rasistický hnus.

0/0
19.5.2008 17:59

arnie_rimmer

být romem je u nás těžké

ale nejtěžší to v ČR má bílá heterosexuální vdaná zaměstnaná žena s dětmi !

0/0
19.5.2008 17:06

Andrea B.

Re: být romem je u nás těžké

Tak ja jsem zatim heterosexualni bila  svobodna zena bez deti. A mam se docela dobre:-). Fakt se nemam vdavat ?;-)

0/0
19.5.2008 17:10

arnie_rimmer

Re: Re: být romem je u nás těžké

proč ne ? ale bacha až přijdou ty děti ;-D

0/0
19.5.2008 17:25

199/2

Souhlasil bych s vámi,

kdyby celý váš přístup nebyl tak školometský. Proč nám vykládáte, kde všude jste byla a s kým jste se stýkala? Máme si sednout na zadek a říct "jojo, tak to ona asi bude mít pravdu, když je takový světoběžník"? Já o existenci latentního rasismu či xenofobie v naší společnosti nepochybuji, ale není zaměřen výhradně vůči Romům a je to problém spíš okrajový. Xenofobie je přirozený jev a nemá cenu si namlouvat něco jiného. Proč se nezmíníte o tom, že mezi skupinami v Africe, kterým my všem říkáme "černoši", je nepokrytý rasismus zcela běžný? Vezměte si dějiny USA - žádní politici, ani občanská válka, ani Kennedy nic fakticky nevyřešili. Problém odezníval, ale stejně trvá, i když hodně zeslábl. Chce to čas a individuální přístup, ale na obou stranách! 

0/0
19.5.2008 15:40

Andrea B.

Re: Souhlasil bych s vámi,

Kdepak, jakej ja jsem svetobeznik ve srovnani treba s Rudolfem Havlikem ;-). Tim jsem chtela naznacit, ze zit multi-kulti je opravdu velmi zajimave a privede Vas to do zajimavych prostredi.

Ano rasismus v ceske spolecnosti neni vyhradne zameren proti Romum.

O Africe se nezminuji, protoze ji fakticky nemam zmapovanou. Nikdy jsem tam nebyla. I kdyz nekteri moji pratele tam pravidelne jezdi, ale to uz jsou zkusenosti z druhe ruky.

0/0
19.5.2008 15:51

cartouche

Re: Re: Souhlasil bych s vámi,

"Tim jsem chtela naznacit, ze zit multi-kulti je opravdu velmi zajimave a privede Vas to do zajimavych prostredi."

Např. Jugoslávie, Súdán, Srí Lanka, Mali, Severní Irsko, Indonésie...snad jsem na nějaké zajímavé multikulturní prostředí zapomněl?

0/0
28.5.2008 1:00

cartouche

Re: Re: Re: Souhlasil bych s vámi,

A přece jen zapomněl! Chánov, Janov a Luník IX! Omlouvám se!

0/0
28.5.2008 1:10

Velká hlava - více multikulturní

A znáš Andreo B nějakou ko..lu, co dělá

Romano Drom - do práce;-D

0/0
19.5.2008 15:21

zrysavy

Re: A znáš Andreo B nějakou ko..lu, co dělá

http://www.skinfashion.cz :-)

0/0
3.6.2008 20:20

Zuzana.

Re: A znáš Andreo B nějakou ko..lu, co dělá

škoda, že ten web nefunguje...

0/0
13.8.2009 17:07

Velká hlava - více multikulturní

Pako, můžeš mě opět vymazat - demente

tož si tu pěkně multi - kulti lžete:-©:-©:-©

0/0
19.5.2008 15:11

jonathan 33

to, že většina

lidí nemá ráda cikány neznamená že jsou rasisti. Pouze mají jen špatné zkušenosti.

0/0
19.5.2008 15:11

Velká hlava - více multikulturní

Re: to, že většina

Přesněji  – lidi co nemaji rádi cikány se alespoň s jedním cikánem setkali ( co je nesnáší je potkalo vícekrát )VV

0/0
19.5.2008 15:15

Andrea Jamborová

Andreo,

nedělejte to. Víc jsem Vám napsala soukromě v administraci.

0/0
19.5.2008 14:23

Andrea B.

Re: Andreo,

Andreo, dekuju mocV

0/0
19.5.2008 15:06

Velká hlava - více multikulturní

Re: Re: Andreo,

já taky moc děkuji (Y)(Y);-D

0/0
19.5.2008 15:12

Hucul

Pro boha zivyho!

Zenska, pochopite uz konecne, ze rasismus je predpojatost vuci lidem jine RASY? My i Cikani jsme rasa stejna, tedy vzajemne se rasismu dopoustet nemuzeme. Copak vubec nectete komentare lidi?

Navic nechapete pejorativnost slova multikulturalismus. Tedy mnoho-kulturalismus, ideologie, tvrdici, ze lide, zijici na jednom uzemi, by meli udrzovat svoje oddelene kultury. To povazuji za poradnou hovadinu. Uznavam unikulturalismus, tedy tezi, ze vsichni lide, majici k sobe fyzicky blizko, by meli sblizovat i svoje kultury natolik, az temer splynou. Tak to ma byt, jinak si vyrabime ghetta, jak nam multi-kulti po celem svete predvadeji.

Sama ziji v unikulture evropske, kde je uplne jedno, jestli jite chleba s kminem, knackebrod, brotchen, pitu, bagetu nebo yufku. Porad je to proste testovita priloha. Je to o tom, ze misto trvani na diverzite akceptujeme spolecne znaky. Jenze to bychom nesmeli mit multaky, kteri na nas zacnou jecet, kdyz yufce zacneme rikat chleba.

0/0
19.5.2008 13:54

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS