Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rudolf Polanecký

25. 2. 2009 20:30
Vážená,

vy pravděpodobně moc často MHD nejezdíte, že? Já používám MHD několikrát denně, po Praze je to ten nejrychlejší způsob jak se někam dostat.

Vámi zmíněný Rom je jedna z pražských známých figurek. Je to bezdomovec, který v MHD obtěžuje své okolí zápachem, hlukem a nevybíravými a ničím nevyprovokovanými sprostými nadávkami pár vteřin po té, co se v tramvaji uvelebí. Občas otravuje nedobrovolné spolucestující "hrou" na kytaru a řevem, kterému říká zpěv. Často krade a spoléhá na to, že nad mrzákem každý slušný člověk mávne rukou.

Absolutně nemůžete vědět, čeho se dopustil pár minut předtím, ale vy hned máte jasno a obviňujete policii. Pokud vám ho je líto, pak se projeďte noční Prahou a určitě ho najdete spát na nějaké konečné. Pak byste ho mohla vzít na noc domů a dát mu najíst, když je chudák tak diskriminovaný, aby si zlepšil názor na ty zlé "bílé svi.ě" které ho okrádají na sociálních dávkách.

0 0
možnosti

Andrea B.

25. 2. 2009 20:39
Re: Vážená,

Vazeny.... jezdim a to primo velmi casto...  Tohoto pana neznam, nikdy jsem o nem neslysela ani o jeho kulturnich produkcich, zrejme se pohybuje po jinych trasach.  Popsala jsem, co jsem videla...  Mozna je agresivni, ale v teto situaci nerekl ani popel, verte mi ze projev toho policajta byl tak agresivni, ze nezarazil jen me, ale mnoho okolo stojicich lidi....

0 0
možnosti

tolan

25. 2. 2009 20:00
Jeníku, jste chytrý jako Radio Jerevan, blahopřeji.

0 0
možnosti

kucerajan

25. 2. 2009 21:41
Re: Jeníku, jste chytrý jako Radio Jerevan, blahopřeji.

Nějak tuto Vaši invektivu nechápu, možná nejsem na výši doby.Jestliže mne něco rozhořčí natolik, že jsem ochoten pro to ve svém volném čase datlovat do klávesnice, měl bych pro to udělat něco víc, než to neadresně sdělovat sobě podobným mamlasům na tomto webu. Buď chci něco změnit, nebo blbě exhibuji a předvádím se  nám, mamlasům, jak jsem chytrý. Tolik o radiu Jerevan a mimochodem vtipy o tomto radiu patřili v lepších dobách k těm nejlepším.

0 0
možnosti

Radek0075

25. 2. 2009 19:29
Karlák ty policajty snad přitahuje.

Zelenou Kačenku tam taky zmlátili. A to ani neměla housku:-)

0 0
možnosti

kucerajan

25. 2. 2009 19:26
Madame,

než takhle blbě exhibovat na blogu, co takhle přečíst si služební číslo toho policisty a poslat tohle inspekci MV.

0 0
možnosti