Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
1A

1049an

17. 5. 2009 10:05
Dotaz

Andreo, nemyslíte, že kdyby příroda chtěla aby všichni byli stejní, že by je udělala stejnými? Černoch je černý a silný aby zvládal africké podmínky. Nordik zase přežije v zimě. Asiatovi stačí hrst rýže na den. Proč to chcete smíchat? My, kteří podporujeme segregaci chceme mít přirozený region jen pro sebe. Ale na druhou stranu zase chceme, aby jej pro sebe mohli mít i ostatní, to není o tom, že bychom ty druhé chtěli vyhubit, jak se nám předkládá. Já pán na svém, ty pán na svém. Co je na tom špatného, že se chceme chovat v souladu se záměrem přírody?

0 0
možnosti
P

pravy_juice_beta

17. 5. 2009 10:03
:)

Musím jít pracovat. To je problém těch přizpůsobivých blbců, co nemají skoro nic zadarmo ;-D.

Takže vážení diskutující, mějte se, a co se týče Andrey B. - tenhle typ žen už lepší nebude ( to je to neštěstí moderní civilizace, která má čím dál větší autodestrukční tendence ) :-). Ahoj

0 0
možnosti
AA

antek2

17. 5. 2009 9:57
segregace

Já souhlasim aby cikánské děti byli odděleni od bílích dětí.Nikdo je nebude šikanovat ani nijak rasisticky obtěžovat (myslím tím cikánské děti).Náhodou by bílé dítě mohlo nakazit nějakou chorobou cikánka a zas by to bylo posuzováno jako rasismus,třeba by ho  mohlo okrást atd.

0 0
možnosti
1A

1049an

17. 5. 2009 10:01
Re: segregace

Ano, i to je důvod.

0 0
možnosti
TK

ntk_

17. 5. 2009 9:49
Souhlas ! karma

Pravda, ale bohužel o to víc se to nebude libít lidem zdejším.... čest výjimkám...

0 0
možnosti
AB

Andrea B.

17. 5. 2009 9:57
Re: Souhlas ! karma

Diky...Chichi, presne tak, tohle na vysokou karmu v zadnem pripade nebude;-D...

0 0
možnosti
BH

BoboHml

17. 5. 2009 9:41
Nesouhlas

tělesný hendikep(slepota,vozíčkář)není to samé co duševní hendikep.

Rv

0 0
možnosti
1A

1049an

17. 5. 2009 9:43
Re: Nesouhlas

Upřesním - není to to samé, co zejména morální handicap. Znám spoustu lidí s duševním handicapem kteří se i při své nemoci snaží být dobrými členy společnosti. Snaží! Romové se nesnaží, ale pouze parazitují, což je morální handicap.

0 0
možnosti
K

krosita

17. 5. 2009 9:40
hallo

nezapomeňte zajít s kocábem do klubu

0 0
možnosti
P

pravy_juice_beta

17. 5. 2009 9:37
hm :)

no to je úplně příšerné, že neumíš základy znakové řeči !! ;-D. A je opravdu hrozné, že Tě ve škole nenaučili, jako pomoci slepci přes přechod. To je vážně složitá záležitost, vyžadující plné nasazení intelektuální kapacity ;-D.

pravděpodobně jsi z Brna, nebo to tam alespoň znáš. Zajdi si na Cejl, na Bratislavskou, a překonávej psychické bloky našich romských spoluobčanů, pravděpodobně dojde i k intimnějšímu seznámení. A samozřejmě máš pravdu, Romové jsou v podstatě inteligentní, vzdělaní a hlavně velmi slušně se chovající lidé, a se žádným Romem nemáš negativní zkušenosti, tím pádem neexistují a bílí jsou většinou rasisti (ale žádné paušalizování, že :) )

Uniká Ti pravděpodobně jedna zásadní věc. Kromě příjemných Romů existují i velmi nepříjemní Romové. Pro Tebe tedy asi ne.. ale pro

0 0
možnosti
P

pravy_juice_beta

17. 5. 2009 9:42
Re: hm :)

hodně lidí je to naneštěstí realita. A prozradím ještě jedno tajemství, které Ti uniká, poměrně výrazná většina Čechů nemá problém se Vietnamci, i když jsou rasově odlišnější, než Romové, kteří pocházejí ze stejné rasy jako my.

Problém bude asi jinde, ale to taková aktivistická pokrytecká slepice nepochopí Rv

0 0
možnosti
JJ

Jops81

17. 5. 2009 9:33
no

Tak a ted po pravde...

VY byste byla nadsena, kdyby VASE dite chodilo do tridy, kde by bylo 15 cikanu (nemyslim to jako nadavku) a 15 bilych v jedne tride ??? :-)

Kdyz jsem v 80. letech chodil na 1. stupen zakladni skoly, tak hned vedle nas byla skola zvlastni... a doufam, ze az budu mit deti, tak ze ve tride nebudou mit vic jak dva opaleny italy... fakt nee a kdyz to vidim, tak dneska se nic nezmenilo, porad jsou to grazlove...

0 0
možnosti
1A

1049an

17. 5. 2009 9:32
Tady karma nebude

Prakticky každý malý Rom přichází do školy s handicapem. Úmyslně používám slovo "prakticky". Bylo jasně řečeno, že ve třídě "B" budou romští asistenti a bude tam zcela stejná úroveň výuky s tím, že asistenti např. dohlédnou i na vypracovávání úkolů. Pokud by třídy byly společné, úroveň výuky by se přizpůsobovala těm slabým. Nechápu proč by měl výuku ve společné třídě narušovat mému synovi romský asistent vedoucí ruku svému "klientovi" při psaní tiskacích písmen a komentující jeho výkony, zatímco můj syn a většina dalších neromů už při příchodu do školy psát a číst umí; byť v té nejnižší formě.

0 0
možnosti