Pondělí 29. května 2023, svátek má Maxmilián, Maxim
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 29. května 2023 Maxmilián, Maxim

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gghii

PRINC není princ ale chuďas

Ukazuje se genová výbava cikánského etnika : LHANÍ!!!!!!!!!!!!

!!!!!!

0/0
10.8.2009 20:35

l.g

Nevím, co tím chtěla autorka sdělit

Že to celé byla fraška? Madiální bublina hodná bulvárního plátku? Možná. Je okurkové sezóna. Jsou tu ale dva momenty, které z této banální aféry dělají věc přinejmenším k zamyšlení.

Jednak to, že naše civilizovaná společnost nemá žádný obranný mechanizmus proti lidem, kteří zvysoka kašlou na ohledy vůčí ostatním, na přírodu, na hygienu, na zvyklosti okolní společnosti i na zákony.

Státní úředníci v obavě, aby si nezadali jsou přehnaně tolerantní a to, že měří dvojím metrem, popuzuje ostatní domorodce.

Za druhé se ukazuje, že naše členství v EU umožňuje nekontrolovatelný vstup na naše území občanům jiných členských států. Může tak docházet k civilizačním střetům, na které tato společnost není připravena, neboť doposud nás před nimi chránila hranice.

0/0
10.8.2009 18:16

Gaspard

Žádný princ 2

Podle posledních informací se nejednalo o žádného "prince" ale o kluka z obyčejné rodiny rumunských cikánů, která ho začala označovat jako prince protože, cituji: "potřebovali sehnat peníze na převoz těla do Rumunska a na pohřeb, a mladý princ zní lépe než mladý cikán.". Takže ne nadarmo se slovensky lhát řekne cigániť.

0/0
10.8.2009 13:15

pzdepa

Re: Žádný princ 2

Jako náhodou tento příspěvek je pravdivý. Našel jsem si o tom článek v rumunských novinách "Romania Libera", kde se píše o incidentu cikánů v Čechách. Píšou, že jde o syna tzv. "bulibaşi" - což v češtině neznamená nic jiného, než že jde o syna "hlavy rodiny" česky - tatínka. Dále tam psali, že "cikáni nám (Rumunsku) tam dělají jen ostudu" ale ocenili některá česká média, že popsali, že se jedná o Romy z Rumunska, nikoliv o Rumuny samotné.

0/0
10.8.2009 14:25

Montaigne

Re: Žádný princ 2

Češi nejsou tak hloupí a multikulturně nezkušení, aby nevěděli, že Rumun se nerovná cikán!;-)

0/0
10.8.2009 18:19

Muf007

Žádný princ

utonul mladík to je tragédie, stejně jako v mnoha jiných případech, bohužel. A tím to končí. Vše ostatní bylo jen nechutné divadlo novinářů a multikultistů. To že stát neuměl udělat pořádek (Přírodní rezervace) a pokutovat soukromníka za zakálený pozemek je jen projevem naší ustrašenosti a dokladem toho, že zákony neplatí pro všechny stejně. A právě tohle tzv. většinu pobuřuje a vede k projevům znějícím mnohdy rasisticky. A přitom stačí měřit všem stejným metrem

0/0
10.8.2009 8:16

Montaigne

Nic nekončí, slečno Andrejko,

to by byla pro vás špatná zpráva.! Protože pak byste byla jako cikánská koordinátorka placená z našich daní bez práce. A vy to moc dobře víte!;-D:-P

0/0
9.8.2009 14:52

Marat2009

Dík, slečno Andrejko,

FUJ, Montaigne, já určitě platím vyšší dane jako Ty

a vůbec nechci číst bláboly nějakého zamindrákováného rasistu jako jsi Ty;-€8-o;-O;-O;-O;-O;-O!!

0/0
10.8.2009 18:46

Ccecil

Všechno je jinak

Ta úžasná a proklamovaná soudržnost má jedno jediné racionální vysvětlení. Milý rómský princ když zemřel, musí být nahrazen a to nějakou formou volby, protože geneticky nemá náhradu. Celá šaškárna byla jen cikánská verze boje o moc ve své komunitě. Kdo víc dá najevo loajalitu, ten má větší šanci získat MOC. A o tom ta celá šaráda byla. Nejkomičtější na tom celém byl fakt, že se jim přes všechno do toho BOJE moc investovat nechtělo a tak jsme byli svědky věcí, který by si jiný normální člověk, který nemá s touto komunitou intimní poměr, nemohl dovolit.

Reality show, kterou by si ani NOVA nedovolila.

0/0
8.8.2009 22:42

gghii

mnoho otazníků !!!!!

Proč nejdříve chtěli do kempu potom nechtěli ,nejdříve neměli peníze na převoz,potom je zázrakem měli - oni jsou totiž všichni cikáni stejně vyčůraní,jsou zvyklí jen brát a nic nedávat - neplatit Rv!!!!!!!!!!!!!!

0/0
8.8.2009 16:52

Marat2009

Mladý muž byl pojištěn.DÍK ANDREO za zdravý rozum.

PRAHA - Fakultní nemocnice Královské Vinohrady dostane zaplaceno za péči o sedmnáctiletého Roma z Rumunska, kterého v marném boji o život podporovalo osobní přítomností v Praze několik desítek členů jeho širší rodiny.

Mluvčí Centra mezistátních úhrad Václav Janalík ČTK řekl, že dostali od rumunské zdravotní pojišťovny potvrzeno, že byl u ní pojištěn. Nemocnice nezveřejnila částku, za dva týdny léčby ale mohla přesáhnout milion korun.

V zemi je jen jedna zdravotní pojišťovna, státní. Oslovili jsme ji a přišla odpověď, že hoch je u ní pojištěn, řekl Janalík. Děti a mladí lidé do 18 let jsou v Rumunsku pojištěni ze zákona, což potvrdilo také rumunské velvyslanectví.

Romský princ byl na klinice anesteziologie a resuscitace od 22. července do 3. srpna, kdy přes veškerou snahu lékařů zemřel v důsledku tonutí a následné mozkové smrti.  07.08.2009 - PROBOHA, TÁTO PROVOKACE JE JAK Z UČEBNICE POLITOLÓGIE - NECH SE OBČANÉ RADĚJI NASEROU NA CIKÁNY, NEŽ NA SVOJI POMAZANOU VRCHNOST!!! 

7. srpna 2009

0/0
8.8.2009 9:12

Liška13

Re: Mladý muž byl pojištěn.DÍK ANDREO za zdravý rozum.

v čem spočívá?

0/0
10.8.2009 10:29

rojack

Re: Mladý muž byl pojištěn.DÍK ANDREO za zdravý rozum.

???

0/0
10.8.2009 10:49

Marat2009

Opakování ...

;-€PROBOHA, TÁTO PROVOKACE JE JAK Z UČEBNICE POLITOLÓGIE - NECH SE OBČANÉ RADĚJI NASEROU NA CIKÁNY, NEŽ NA SVOJI POMAZANOU VRCHNOST !!

0/0
7.8.2009 22:16

Montaigne

Re: Opakování ...

vypni si capslock hlupáku:-)

0/0
8.8.2009 18:39

Marat2009

Re: Opakování ...

hlupák jsi Ty8-o;-€;-O!!

0/0
10.8.2009 18:42

yck

Dobře napsaný článek

Ale možná trocho povrchně. V Rumunsku je pojištění dětí povinné, tedy že byl pojištěn je zásluha rumunského státu a jeho dobrého zdravotnictví. Ovšem horší je již chování těchto Romů. Měli by již vědět, že tam kde je tábořit zakázáno se tábořit prostě nesmí a rovněž odpadky je po sobě nutné odklidit. To již nemluvím o výkalech. Je zajímavé že tyto primární civilizační znalosti nemají takoví zámožní občané, kteří přijeli s kolonou přepychových limuzín a ověšeni masivními zlatými řetězy a prsteny. Na obyčejný hotel, nebo kemp asi peníze neměli? To není diskriminace kočování. Kočovat lze i civilizovaným způsobem.

Rovněž je udivující zámožnost těchto cikánských občanů. Vždyť je to právě majoritní společnost, která je kritizována za diskriminaci v pracovních příležitostech Romů. Tito zřejmě nějakou diskriminací netrpěli, jsou to tedy zřejmě podnikatelé nebo zaměstnanci na dobře placených místech, kteří v rumunsku nejsou vůbec diskriminováni. Co o tom soudíte?

0/0
7.8.2009 10:26

čhavo

OK

paní Bartošová. Máte pravdu, gadžové to nikdy nepochopí ty naše zvyklosti. Vadí jim všechno co je cikánské. I to, že dýcháme. Za války , když Romové odcházeli do Osvětimi na jistou smrt, tak jejich bílí sousedé začali rozkrádat jejich majetky.To je fakt.

0/0
7.8.2009 8:47

jano.zincica

Re: OK

doteraz som nepochopil, prečo musím chápať cigánske zvyklosti..?

hm, s tým rozkrádaním ste si istý?

0/0
7.8.2009 10:14

Montaigne

Re: OK

samozřejmě , že není, přinejmenším proto, že co by se tak asi dalo předválečným cikánům ukrást:-)

0/0
7.8.2009 11:09

Liška13

Re: OK

jaké majetky?

0/0
7.8.2009 10:23

stedrik

Re: OK

Taky je fakt, že já ani nemusím do osvětimi a můj majetek už třikrát rozkrádali Ty Slavný Romové.Rv

0/0
8.8.2009 0:10

Andrea B.

Re: OK

Zdravim Vas Jane. Verte mi, ze "miro jilo man dukhal", nad temi nenavistnymi prispevky... 

0/0
8.8.2009 7:48

yntelygent:-)

Ach jo,

tak tady sleduji ty moralisty, kteří neúprosně vyžadují dodržování zákonů (ačkoli jen málokdo je dodržuje striktně a bezvýhradně) a nestačím se divit. Pokud se nemýlím, pak Rumuni poslali Béma s penězi do onde, že si to zacálují sami, a pobyt s léčbou toho kluka (dej mu Pán Bůh věčné nebe) zatáhne rumunská pojišťovna - kupodivu ten cikán měl pojištění, to se divíte, co?

Místo toho, abyste si uvědomili, že tihle "cikáni" nám tady předvedli, co to je soudržnost, solidarita, loayalita a partnerství, tak se tady oháníte zákony!!! Kdyby se něco takového přihodilo všim dětem (nedej Bůh), sjela by se celá vaše rodina? Těžko, vždyť máme mobily (škoda, že ti smajlíci neobsahují ironický úsměv. Bylo by jich plno). Než budete dál otravovat vzduch svými jedovatými narážkami, tak si uvědomte, že tito "primitivové" mají daleko větší schopnost empatie, než vy všichni dohromady!!!

Autorko - karma.!!

0/0
6.8.2009 1:21

pesimistka7

Re: Ach jo,

Milý pane ynetigent:-)(e),

soudržnost je krásná věc, obzvlášť v těžkých chvílích, kdy v nemocnici leží blízký člověk. Kdyby si ovšem tito lidé zajistili ubytování, nebo alespoň zůstali v tom kempu, který jim byl následně zajištěn, nebyl by kolem celého jejich pobytu takový humbuk. V prvním případě by se o nich možná ani nevědělo. To, že se u většiny podobných tragédií (u neromů), nesjíždí okamžitě celá rodina nepovažuji za důkaz absence empatie! 

     Je mi líto, ale ani zármutek není důvodem k tolerování porušování zákona.      

0/0
6.8.2009 9:52

zdeseny obcan

Re: Ach jo,

To prvni co predvedli byl pokus o lync toho cloveka co kralevice vytahl z vody a  nasledoval utok na zachranare. Pekna empatie, jen co je pravda.

0/0
6.8.2009 12:23

EWCZ+

Re: Ach jo,

Vyplaseny, byli vyplaseny, to musite chapat! Obzvlast, kdyz to rika specialistka na romskou psychu.

0/0
8.8.2009 0:03

jana.krcova

Re: Ach jo,

R^

0/0
6.8.2009 19:33

marka40

Re: Ach jo,

je mi líto mladého zmařeného života. Jako matka si dokážu představit, jaká bolest to musí být. Přesto, kdyby se něco takového stalo mému dítěti, přes veškerou soudržnost, kterou se svými příbuznými máme, nemohli by si dovolit se všichni sjet na jedno místo a tam  týdny setrvat, neboť musejí chodit do práce, a za absenci by je zaměstnavatel na hodinu vyhodil.

0/0
7.8.2009 8:39

Liška13

Re: Ach jo,

Pokud měl pojištění. Otec řekl, že neměl, ale prý měl být pojištěn ze zákona, čeká se na odpověď rumunské pojišťovny jestli vůbec a co uhradí. Rumuni s penězma nikoho do onde neposlali, to by mě zajímalo, odkud to víte. A Béma by někam posílali těžko, když byl na dovolené.

I kdyby se sjela celá naše rodina, ten, kdo by na to neměl, by seděl doma na zadku a poslal kondolenci.

0/0
7.8.2009 10:26

Hirimiri

příspěvek

Pravda je, že s námi by se nikdo nemazlil a hezky by nás z chráněné oblasti vylifroval "raz dva". A pražský magistrát chtěl zřejmě penězi přispět k co nejrychlejšímu odjezdů příbuzných.  Ale taky se mi moc nelíbilo, když kamera najela té brečící paní - zřejmě matce málem do obličeje.

0/0
5.8.2009 22:31

rybarka1111

Černí a bílí

Včera jsem se šla projít do lesa v chráněné oblasti a žasla jsem. Pytle s odpadkama všeho druhu, obrazovka , děravé kbelíky, igelitové tašky, fůra letité slámy , dokonce i v lesním potoce staré pneumatiky. Je to dílo chatařů a chalupářů, říkal hajný. Nikdy tam neprošel žádný Rom. Jenom bílá elita. Nebo se projděte lesem v jehož okolí byl letní tábor . Pet-lahve a obaly od všeho možného.Čuňata jsou všichni. Černí i bílí. Neříkám, že všichni, ale vyskytují  se na obou  stranách. Jsem rybářka a někdy se děsím, co všechno někteří rybáři dokážou. S autorkou tohoto blogu souhlasím a dávám karmu.

0/0
5.8.2009 19:14

Montaigne

Re: Černí a bílí

jsi rybarka, ale bez mozku. Unikl ti drobný detail, když bude někdo (fyz. osoba) přistižen při znečišťování živ. prostředí, dostane (na rozdíl od cikánských truchloherců) pokutu až do výše 50.000 Kč. A nikdoi nebude zkoumat jeho etnýcká špecyfyka, ty jedna karmo!;-O;-€

0/0
5.8.2009 20:29

rybarka1111

Re: Černí a bílí

Nemyslím, že máma, které umře dítě předvádíé truchlohru. Ale to, co předváděli fotoreportéři už truchlohra byla. A policajti se v tomto případě zachovali dobře, částečně zmenšili ostudu, co předváděli lidé s obrovským mozkem na debatách, víš ty jeden spravedlivý ?

0/0
6.8.2009 8:03

Liška13

Re: Černí a bílí

nastudujte si pojem truchlohra, madam.

0/0
7.8.2009 10:27

Ewabi

Re: Černí a bílí

no ono snad ani nezáleží na výrazu "truchlohra", ale přijmout fakt, že každá máma je zničená ze smrti svého dítěte, to už bychom v 21 století snad  mohli zvládnout pochopit a přijmout bez ubohých invektiv, ne?:-/ 

0/0
10.8.2009 12:28

bedik

Každému už někdo zemřel..

..ale to co se dělo kolem neš´tastné události ,je síla. Každý z nás měl, má, či bude mít někoho v nemocnici ať se nám to líbí nebo ne. ale ne každý bude v této tíživé situaci tak tolerován, jako rumunští cikáni. Nikdo si nedovolil je pokutovat, vyhnat či jinak vymáhat právo, protože by byl nařčen z rasismu atd. V Motolské nemocnici leží a umírají také malé těžce nemocné děti , ale nikdo toho nezneužívá, neničí živ.prostředí,nedělá si co chce. I když je to bolí stejně jako cikány z Rumunska. Jedno se mi na nich líbí, ta soudružnost mezi sebou, ale respektovat zákony musí každý..

0/0
5.8.2009 17:15

yntelygent:-)

Re: Každému už někdo zemřel..

Souhlas, ale nedá mi to - co ty víš o Motolské nemocnici? (bez urážky)

0/0
6.8.2009 1:01

bedik

Re: Každému už někdo zemřel..

Vím dost, má žena pracovala na dětském kardiu...

0/0
6.8.2009 9:12

vsamotar

Jabka s hruškama

Milá autorko, pletete jablka s hruškama. O tom, že zemřel 17-tiletý kluk a že to je tragedie nikdo nepochybuje. ALE teď ty hrušky: Zkuste kempovat v CHKO v Německu, Rakousku... ikdyby vám tam v nemocnici umírala celá rodina, vypochodujou s váma. Na krku zlaté řetězy, limuzíny, ale na kemp se jim musejí skládat? A kde tedy vzali peníze na nákup na benzínkách? Není oprávněné se domnívat, že to nebyl "nákup", ale jiný způsob nabytí? A pokud tedy na nákup předražených potravin u benzínek mají, proč nemají na kemp? Proč nemají na péči, na odvoz, když jim "tak moc záleží" na jejich "princi"? A záleží jim na něm tak moc, když nejsou ochotni vzdát se ani pár centimetrů zlatého řetězu ze svého krku?

Jsou zvyklí, že je jim všechno dovoleno, a že za ně všechno někdo zaplatí. A nejhorší na tom je, že oni s tím POČÍTAJÍ že to zacáluje nakonec někdo jinej. Normální člověk nepočítá s tím, že způsboený dluh za něj automaticky uhradí ostatní. Je to jiná kultura? Kultura příživnictví. Nic víc.

0/0
5.8.2009 16:26

Celestyn z Celestynowa

Re: Jabka s hruškama

... navic si myslim, ze pokud by se neco podobneho prihodilo bezne rodine u nas, patrne by take probehlo policejni vysetrovani, zdali rodina spravne pecovala a hlidala sveho potomka a kdo vlastne zavinil jeho smrt. V dnesnim clanku se navic pise, ze je to jiz druhy utopeny syn techto rodicu. Neznam okolnosti, ale nenaplnuje me to dojmem, ze o sve deti skutecne pecuji.

0/0
7.8.2009 22:30

jiriiik

A opět smazán

Už podruhé mě byl smazán příspěvek s celým vláknem - přitom jsem jen včera napsal a podotýkám že SLUŠNĚ trošičku odlišný názor.  Takže už toho mám dost a nebudu nic vysvětlovat a rozebírat - pouze strčte si celý tento blog doprdele

0/0
5.8.2009 14:21

jonas3

Blabol, nic vic

Solidni blabol, co tim autorka chtela sdelit? Myslim, ze je potreba radne od sebe oddelit lidskou tragedii, kdy zemrel 17.lety kluk a to, jak se tu jeho "rodinni" prislusnici chovali a co po sobe zanechali. Pro multikulti chytraky: dluhy, neporadek a spinu, pohrdani zakony CR, pohradni spolecenskymi normami beznymi v CR...

Skoda, ze nejde karma snizit, tenhle zvast by si to zaslozil.

0/0
5.8.2009 14:00

jano.zincica

hm...

autorka blogu má problém....operuje s faktami akoby to bola len malá zámena textu v pesničke...nakoniec z toho vznikne , žiaľ, klamstvo...operuje argumentami, kt. sú klamstvom:

- konkrétny rumuni chcú odísť, čo najskôr   . iste, mladý je po smrti a ...účet vysoký

- problém CHKO majiteľ lúky nevyriešil...

- problém s biologickým a tuhým odpadom v chko " sa" nevyriešil, riešila to obec

- sliepky ( zjavne ešte operené, neoškubané) v mrazáku supermarketu nenájdete

0/0
5.8.2009 10:12

jano.zincica

Re: hm...

- solidárnosť tejto komunity sa prejavila neochotou zaplatiť účty, staré aj nové, odfrčia na drahých autách s kilom zlata na krku, aby ho prípadne mohli hodiť mladému do hrobu...nepochopiteľná tzv. multikulti ftákovina " sú iný ako my..."

 - novinárske hyeny? - to by ste museli olašsjých cigánov poznať, aby ste vedeli, žeto, čo konajú má svoj ( ich) zmysel:okázalé šperky a zlato nosia, aby sa to videlo(!), hlasitý pláč a trhanie vlasov aby sa to videlo(!) , drahé autá, ...... zmysel je jasný, takže ak by tam nebolo auditórium, nebol by hurhaj:-)

0/0
5.8.2009 10:12

vodní princ

dávám vám kamna

Vyborně pani Bartošova. Moc vam dekuju za podporu kterou mate objěktivni. Mi nic neudělali, byl to muj bratranec. Skoda ho. Ty fotky s kurami nejsou pravda. Mi jsme jedli v restauraci, mozna nekdo si neco dal venku, ale uklidil. Dekujeme za pekny clanek. Mame radi vase pisnicky.

0/0
5.8.2009 9:11

Ccecil

Re: dávám vám kamna

hezké. Kéž by bili všici tak objěktivni.

0/0
8.8.2009 22:46

banned star

Tohle je teprve začátek

Co myslíte, že udělají ostatní Olaši, až se při slavném pohřbu doslechnou, že v ČR je všechno zadarmo, slepice se dají krást beztrestně, i na benzín dostanete, stačí požádat?

0/0
5.8.2009 8:32

Wendolene

Re: Tohle je teprve začátek

Uz vidim invazi dalsich rumunskych cikanu...jedte do Ceska, tam jsou takovi blbci, oni vam vse zaplati, budete se mit jako v raji...

0/0
5.8.2009 23:33

Marat2009

Dobré ráno, a dík slečno Andreo.

Re: Díky, slečno Andreo, ------- KARMA--- -Už se to, podle zpráv z televize, myslím, všechno finančně vyrovnalo a to hrozné štvaní proti Rómům všech národnosti bylo navíc!

Znovu opakuji, Andrea je jednička, protože pochopila, že zemřel  17 roční kluk (a je jedno, zda to byl Róm, nebo Rumun, nebo Čech) - a  jsou tu v bohužel v diskuzi sprostáci, kteří nechápou, (a asi to nejsou schopni pochopit, pro jejich nenávistnou povahu),  že  je to veliká lidská tragédie.;-€

Dobré ráno Andrea a dávám Vám velikou KARMU.R^:-)

Držte se - Marat

0/0
5.8.2009 8:25

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS