Diskuse

Jsem myslivec – a kdo je víc ?!?!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Brambora Horká

3. 7. 2010 9:58
Promluvila jste mi z duše, Andreo!

Bydlím v malé vesnici nedaleko lesa pole lán...A vlastním dva psy.  Bordercolii a křížence Borderky s Labradorem. Oba psi mě poslouchají na slovo. Oba ovšem potřebují opravdu velmi mnoho pohybu. Běhají si pro radost, jako sportovci. Nehoní žádná jiná zvířata (pro jejich rasu je to přirozené, neboť se jedná o pastevecké psy)

Běhají jen tak aby si protáhli nohy, běží tryskem třeba i 500m. ode mě pryč a zase na zpátek a já vždy trnu, zda se někde nevynoří místní švarný mysliveček, který mě za jejich běhání po louce, již několikrát sprostě seřval! A vyhrožoval mi! Tento mysliveček běžně střílí po okolí kočky s odůvodněním, že je to škodná!!! Jaká blbost! Kočky jak je známo chytají na poli myši které ničí úrodu a to že občas chytí někdy i ptáka, je spíš vyjímka (naše kočky nám své úlovky nosí na terasu a ptáka nám vlastě ještě nikdy nepřinesly)...Jestli je někdo v tomto státě ŠKODNÁ! Tak jsou to právě páni Myslivci! Už aby se navzájem postříleli a byl od nich pokoj!!!

0 0
možnosti

Shumway

10. 12. 2009 17:32
Jsem pejskař a kdo je víc

Bohužel největší vinu na smrti skvělého psa nese baba, která ho pustí VOLNĚ !!!proběhnout do lesa. Když se na vás z roští vyřítí uslintaný hovado, většinou se leknete. Mít pes pitomej košík, nemuselo se tady nic řešit.

0 0
možnosti

viveka77

10. 12. 2009 18:20
Blbost.

Jak jinak se má pes proběhnout, když ne volně. Navíc u psa s takto špičkovým výcvikem je vodítko i košík zbytečnost, protože takový pes poslouchá na slovo.

A před mysliveckými dementy chrání spolehlivě jen neprůstřelná vesta.

0 0
možnosti

jafava

10. 12. 2009 16:50
Myslivci jsou většinou vraždící psychopati,

kteří střílejí po všem co se kolem nich jen pohne. Na honech se většinou opijí do němoty, prý aby jim nebyla zima, a pak pálí jako u Verdunu. To, že se stalo pravidlem, na začátku honu každému dát dýchnout a vyřadit "posilněné", je sice hezké, ale je to málo. Myslivci, než je vůbec někdo pustí s flintou ven, by měli absolvovat velmi náročné psychotesty a také pravidelně testy smyslů stejné jako letci. Pak by se nestávalo tak často, že "omylem" střílí po sobě, houbařích, výletnících, pasoucím se dobytku, psech a kočkách v zahradách soukromníků. To, že bez souhlasu majitele zahrnou pozemek do "své" honitby, je běžná praxe. Oni jsou ozbrojeni a tak mohou úplně všechno. Jo, a ty testy, ty by si měli pořádně zaplatit, ne, že jim nějaký soukmenove zařídí, že to bude hradit zdravotní pojišťovna!

0 0
možnosti

sfera

10. 12. 2009 13:06
Milá dámo.

Nebudu řešit myslivce. Zatím po mně žádný nevystřelil. Ani to jak poznat špičkově vycvičeného psa ani to, že majitelka uslyšela výstřel a až když tam dorazila, tak zjistila, co se stalo. Takže těch 10 metrů jste si vymyslela, aby to líp vypadalo.

Jenom chci říct, že chodívám běhat a park jsem vzdal. Už chodím jenom na stadion. A je to kvůli psům.

A dám jednu příhodu k dobru. Byl jsem si zaběhat v lese. Myslel jsem si, že mi tam nic nehrozí, ale houbelec. Vyrazil proti mně pes Hasky. Ptal jsem se ho co chce, ale neodpověděl. Skočil na mě. Málem jsem si cvrgnul. Nic mi neudělal, když pominu, že jsem měl pár škrábanců. Jenom kolem skotačivě poskakoval a občas na mně skočil. Taky mě kousl do kotníku, ale nestiskl, jen tak hravě. Po nějaké době se tam objevil majitel, ale jeho volání pejsánek nevyslyšel. Až když zjistil, že se už vůbec nehýbu (byl jsem jak prkno) a není se mnou žádná sranda, tak odskotačil sám.

Takže milá paní mohl bych opáčit. Jsem pejskař - a kdo je víc?!?!

0 0
možnosti

best 68

10. 12. 2009 13:22
Re: Milá dámo.

aby jsi se neposral .....

0 0
možnosti

SocPredator

10. 12. 2009 12:28
Nemám rád hloupé majitele psů

Ale tentokrát to ten myslivec opravdu nevystihl dobře.

Jednak šlo o služební plemeno a za druhé v případě německého ovčáka lze jednoduše identifikovat i vizuálně (zejména v podzimní době), že jde psa bez majitele nablízku.

Kdybych byl v situaci toho myslivce já, střelil bych raději 2x do země, což by na psa bohatě stačilo a přestal by "útočit".

Bylo by dobré, aby si nezkušení majitelé psů uvědomili, že pes na volno může labilnější jedince vystrašit - nepoznají, že nejde o útok. Často bývá situace i opačná, že psa vystraší nějaký podnět okolí a ten pak útočí na lidi - vodítko doporučuji, pes bez něj je vždy rizikem.

Ten myslivec má smůlu a zbraň už by legálně mít neměl. V tomto případě to stálo opravdu hodně peněz, tak ať to má užitek.

0 0
možnosti

Komik1

10. 12. 2009 12:55
Re: Nemám rád hloupé majitele psů

Už jenom krátce.Pokud má někdo labilní povahu, nemá vlastnit pušku.

0 0
možnosti

forhend

10. 12. 2009 10:44
Bůhví kolik takových Radimků pobíhá po světě,

ale, tento jeho názor je tolik typický pro dnešní společnost!!! Viz např. gesta minulého premiéra mluví za všechno...:-/

0 0
možnosti

Andrea B.

10. 12. 2009 9:57
Mily Radime,

diky ze jste se ozval. Vy jste totiz presne ten typ, o kterem ve clanku mluvim. Na nic se neptam a hlavne ze strilim. Asi to uplne nepochopite, ale normalni clovek do zadnych psu nestrili a pokud nahodou najde opusteneho psa v lese tak se mu snazi nejak pomoci.

Potencionalni likvidatori zvere jste predevsim vy myslivci, preberte se to jak chcete.

A o tom, ze malo z vas premysli mozkem svedci i to, ze na ty sve lovecke radovanky berete sve deti, ktere si obcas omylem zastrelite. To uz je rovnou muzete postavit doprostred dalnice D1, je to podobne "bezpecne"...

0 0
možnosti

radim36

10. 12. 2009 10:55
Milá Andreo. Dovol, abych ti to upřesnil.

Nejsem ani myslivec ani pejskař. Jen vlastním nějaký jeden a něco hektar lesa a pole a občas mám v lese co dělat. V tom lese mně nevadí ani myslivci ani pejskaři. Nepopírám, že k myslivcům mám blíž než k pejskařům.  Jenže s pejskaři se setkávám mnohem méně, zato o to víc s jejich psy. Blízko lesa, kde občas mívám co dělat je totiž vodní rekreační plocha, kde kromě jiných chodí i pejskaři. Páníčkové se chodí opékat na slunci na břeh a svoje pejsky nechávají  běhat daleko do lesa. Z velké části to jsou, když to jen velice mírně přeženu, tlustí panelákoví vepři, co si myslí, že když se ocitnou někde mimo město, kde nejsou ploty a cedule, tak si tam mohou dělat co chtějí. Díky těm jejich volně pobíhajícím psům je les až kilometr daleko od vody pro zvěř mrtvý. Jako majitel určitého  takového pozemku, který od myslivců dostává za pronájem jistý, byť formální peníz z výnosu ze zvěře mám zájem na tom, aby volně pobíhající psi byli jako potencionální pytláci likvidováni.

0 0
možnosti

Hip

10. 12. 2009 9:42
pro radim36

střelil bys výmarského ohaře, kterej na sobě bude mít bílej obleček s červeným křížem? Ať vím, jak svého psa vybavit proti takovým magorům, jako jsi ty.

0 0
možnosti

Komik1

10. 12. 2009 10:59
Re: pro radim36

Tomu je jedno jaký pes to je.Hýbá se, tak po něm práskne.A dokaž, že tam nebyl lišák Pedro.Zákon, co to je? On je zákon! 

0 0
možnosti

Komik1

10. 12. 2009 9:26
Hrůza mě jímá.

Zastřelení se stalo za špatné viditelnosti, za mlhy a za večerního šera, takže jestli byl pes pod kontolou majitely, je velice pochybné, i když byl od majitelky možná relativně blízko..................Tohle si dovolíš napsat? Špatná viditelnost, mlha, večerní šero! Na co tedy střílel, ten kre.tén.Co kdyby tam byl člověk?Tohle to obhajuješ?

0 0
možnosti

viveka77

10. 12. 2009 9:55
Re: Hrůza mě jímá.

R^

0 0
možnosti