Středa 29. března 2023, svátek má Taťána
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 29. března 2023 Taťána

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fordána

No

Jak už bylo X krát napsáno. Máte hromadu brambor. V ní je 90% shnilých. Brambory se napytlují a každý dostane pytel. Měla jste kliku, protože ve vašem pytli se náhodou vyskytlo dost nezkažených. O to víc dostal někdo jimý zkažených.

0/0
3.5.2011 23:05

gghii

soudružko cikánomilko

Je vidět,že skutečně žijete mimo reálný život mimo realitu, je jedno kde žijete jestli v Praze, Mostě, Litvínově, Janově, Chanově,Teplicích,  Karlových Varech,Novém Bydžově  ,  Ústí nad Labem,Ostravě,Vsetíně  či Košicích  - všude  jsou zkušenosti s cikánským etnikem buď totožné nebo velmi obdobné  - v noci  řvaní a pouštění reprodukované nekvalitní "  hudební "produkce až do ranních hodin , přepadávání  typu...." hele maš love,daj na cigara,mobil "    , podvody s penězi ,krádeže atd - osobně mám dlouholeté zkušenosti s cikány od dětského   věku  až dosud  - např. okradli  invalidní důchodkyni o všechny její úspory z důchodu  a mohla být ráda,že jí neublížili !!!!!!!RvRv

0/0
28.11.2010 20:36

SYETEY-KOTZOUR

zmiňovaný článek jsem si přečetl

...a celkem není s čím nesouhlasit. Takže nezvyklá karma vyjadřuje spíš frustraci společnosti nad alibistickým přístupem politiků. Oni utrácí finanční prostředky za alibi ("nelze říci, že pro minority nic neděláme, podívejte") a v podstatě konzervují či dokonce prohlubují problémy s Romy.

Řešení Romské otázky je jednoduché a staré jako lidstvo samo. Jmenuje se "cukr a bič" a aplikovali ho již stovky společenských řádů během celé historie lidstva.

Cukr ale znamená CÍLENÉ směřování skupiny k žádoucímu chování tak, aby tako investice byla MENŠÍ než pokles finančních dopadů negativní činnosti. Je to investice jako jakákoliv jiná.

Sama o sobě ale nebude fungovat, pokud k ní nebude i ten bič. Parazitní chování se stále vyplatí. Změnit to lze, ale ti co mohou, nechtějí....a pár nadšenců postrádá pragmatismus a tvrdé manažerské přístupy, které by byly potřeba.

S paušalizací, kterou zmiňujete ale souhlasím.....nicméně např. banky ji přece aplikují taky při každém úvěru. Jste rizikový => nedáme

0/0
4.11.2010 19:44

hvarcz

jestli pak tihle taky hrají na housličky

http://www.youtube.com/watch?v=Ixm7XY-2FdM&feature=player_embedded

0/0
4.11.2010 19:28

janacz

když říkáte Tolik milionů

tak proč ti, co jsou na tom lépe, nepomáhají těm "vyloučeným?"   Pořád o tom přemýšlím. ?

0/0
23.8.2010 12:10

zdenekbobek

Jééje jééje

Jééje jééje, to si tady všechny nesnášenlivé dušičky hezky ulevily. Hoď Čechovi článek zastávající se Romů a on si vyleje všechnu žluč do diskuse.

Je fascinující, s jakým potěšením a s jakou frekvencí tady "diskutéři" používají slovo cikán, cigán, etnikum, nepřizpůsobivý a podobná slova, kterým už dávno v duchu a nenávistném souznění dali hanlivý přídech.

Andreo, nechápu, jak to vydržíš. Nejspíš ty diskuse vůbec nečteš ... hm, v podstatě je to rozumné hygienické opatření.

Zdá se, že česká nenávist k cikánům je černější než romské vlasy.

0/0
20.4.2010 1:41

RomanDolezal

Re: Jééje jééje

Jojo , máte pravdu, tomu se říká demokracie aneb právo na vyslovení názoru. !!!!;-D A navíc jen uplatnění zákona akce a reakce v praxi. ;-D Probůh, který morální princip určuje milovat toho jenž mne okrade či napadne bez zjevné příčiny pakliže jej jich tlupa (vlastní zkušenost). Z duše se mi příčí rasisti, ale také moralisté, kteří nebyli vystavení dané realitě tváří v tvář a udělují ostatním kázání. :-/

0/0
25.5.2010 22:07

zdenekbobek

Re: Jééje jééje

V klidu, synku, vyrostl jsem na pražském Smíchově, kde bylo Romáků vždycky požehnaně, ve škole (ZDŠ) jich bývalo tak 4 - 5 v každé třídě, a dnes žiju v jedné z brněnských romských čtvrtí, asi pětinu sousedů mám z romské menšiny, nakupuju v "RomaSparu" na Truhlářské. Jsem vystaven té realitě, o kterou se chceš opřít, každý den. Nejsem moralista, jsem realista, který dobře ví, o co jde.

0/0
27.5.2010 21:40

Mik8

Re: Jééje jééje

Ale jo, i někteří bílí si v bordelu a špíně libují.

0/0
3.5.2011 21:53

Avitohol

Re: Jééje jééje

Ty seš Bobku v prvé řadě hipísácký ochlasta, jak je to zcela zjevné z

tvé biografie. Mohl by sis tedy vřele podat ruku s Kostlánem a dalšími soudruhy z branže. Se zapadnutím do cikánské populace zjevně nemáte problémy.

0/0
23.3.2011 18:35

zdenekbobek

Re: Jééje jééje

;-D;-D;-D;-D To mě těší, že jsem tě tak hezky nas..l!;-D;-D;-D;-D

0/0
24.3.2011 0:09

Franco

asi jsem z marsu

ale pod okny mi řvou jenom cikáni,okradli mne zase cikáni a převážná většina mých daní jde zase jenom cikánům.Já bych s Vámi neměnil ani za nic,protože Vám nevěřím.Plzeň - Vinice.[>-]

0/0
19.4.2010 22:13

Robert Poch

co řeknete na můj článek tady

http://robertpoch.blog.idnes.cz/c/134205/Bodejz-jsi-jen-trochu-malo-ty-cikane-mlcelo.html

0/0
19.4.2010 21:40

Paegavel

SUCHÁ STATISTIKA !!!

Zpráva rady vlády pro záležitosti romské komunity, oficiálních stattistik, ale i odhadů ministerstva pro lidská práva

Cikánů je v Evropě 10-12 mil., 300 000 v Čr legálně = 3% populace zbytek na černo převážně u známých v čechách ze Slovenska.

Z toho 25% Sev.čechy, 20% Sev.morava

50% bytů nemá wc, 40 m2 bytové plochy obývá v průměru 7 cikánů, 80% cikánů nemá práci, 66% nepracovala 3 roky, 33% dospělých se živí nelegálně, 60% dosp.věznů ve věznicích jsou cikáni, 75% kriminality v Čr mají na svědomí cikáni.

V některých lokalitách se podílejí na 95% kap. krádeží, 32% poul.prostitutek jsou cikánky, 6% cikánských žen rodí poprvé mezi 14-16 lety, 19% porodí do svých 17 narozenin, 60% dětí v dět.domovech je romských, 52% cik. dětí se učí ve zvl. školách, 56% cikánů nemá ani základní vzdělání, 33% cikánů má jen zákl. vzdělání, 2,5% cikánů má střed. vzdělání, 0,8 % cikánů má vysokoškolské vzdělání!!

0/0
19.4.2010 16:48

Kicker

Re: SUCHÁ STATISTIKA !!!

R^

0/0
19.4.2010 17:26

i.cane

Re: SUCHÁ STATISTIKA !!!

to je rasistická a dyzgrymynační statistika, mnoho romů workshopuje a jezdí s multikultikárou.

0/0
19.4.2010 21:36

Voloda_35

Antikarma

Škoda, že nejde udělit antikarmu. Tenhle blábol o andělsky čestných a nebohých cikánech mě teda nazdvihl.

A jen pro nebohou Romy očařenou autorku..., je s podivem, že všichni ti, kteří jsou označováni za slušné "c i k á n y ", tak žijí jako my a od těch "svých" se dočkají akorát opovržení a podobného útlaku jaký jde na bílé.

Znám je moc dobře, jsem ze severních čech a jediné co na ně platí je pevná ruka. Protože mockrát jsem zažil jak platí známá cikánská pravda: Kolik ti je ... nás je taky tolik !

Jsou nepostižitelní i díky Vám, která je společně se všemi jen omlouváte a moc dobře si toho jsou vědomy.

0/0
19.4.2010 15:46

marika.zemla

Re: Antikarma

:-D to je přesně ono, pověstná cigánská férovka :-D jeden (co je bit) a jich je minimálně pět..... 8-o

0/0
26.5.2010 12:16

SYETEY-KOTZOUR

osobní zkušenost

....měl jsem "tu čest" nějakou dobu bydlet v části Ostravy, kde nebyla o naše indiánské přátele nouze. V jednom má autorka pravdu, jako "místního bílého" mě nikdy nic nebylo ukradeno ani jsem nebyl napaden. Dokonce jsem se nebál dorazit ve tři ráno z akce "přes apačské území", protože mi tam opravdu nic nehrozilo, hlavně proto, že všichni, kdo tam nebydleli se tam po setmění báli.

Druhá věc je ovšem, že indiáni jezdili "přepadat své dostavníky" do jiných čtvrtí...kráděže, kšeft s heroinem, vykrádačky aut, překupnictví, lichva....toto vše v lokalitě bylo (potvrzeno od místní policie, která měla o náplň postaráno.)

Autorka tvrdí, že nic není černobílé. Souhlasím, ale ona zase uvádí jen tu bílou, i když pravdivě.:-)

0/0
19.4.2010 15:46

nove.kostatko

pro autorku

Budete mi muset koupit nove trenky, nebo je aspoň vyprat. Po přečtení výrazu "workshopy romské hudby a tance" jsem se poch..al smíchy

0/0
19.4.2010 15:13

i.cane

Andrea b

omg, nema cenu tady diskutovat, ona je proste magorka, neco jako Pobert Roch. Internet je sice super, co se tyka svobody a ziskavani informaci, na druhou stranu je bohuzel idealnim "spawnem" pro uchyly typu andrey b.

0/0
19.4.2010 13:37

Kicker

Hájíte romy

A to je pěkné, někdo by asi dělat měl, ale co třeba kdyby se začali snažit? Samozřejmě, že někteří se snaží, pár jich znám a nemají problém s tím, že jsou romové, nebo možná občas ano, ale žijí si dobře, stejně jako každý kdo se snaží. Ale řekněte mi proč v hospodě nikdy nepotkám skupinku romů? Oni nechodí na pivo nebo mají své hospody kam chodí jen oni? Proč známá, která pracuje v obchodu s oděvy když vidí cikána tak ví, že se jí pravděpodobně něco ztratí? A ochranka? Ano ta je s nimi spojená, bohužel. Už to několikrát hlásili.. Stejně tak vám nepřijde divné, že 90% mých známých má negativní zkušenost s cikány? Proč ne třeba s vietnamci nebo černoškým obyvatelstvem? Ano o černoších se říká, že v praze na Václaváku prodávají drogy a nabízí slečny na jednu noc. Ale proč ne? Tím nikomu neublíží.. Alespoň neokrádají bežné občany na ulici, kteří se celý měsíc snaží žít slušně, aby měli nějaké peníze a mobilní telefon, který jim pak někdo vezme a prodá do bazaru - např. má zkušenost. :)

0/0
19.4.2010 13:33

Kicker

Re: Hájíte romy

A abych nezapomněl. Vietnamci? Ano mají pestírny marihuany a prodávají padělané zboží. Ale lidem to až tak moc nevadí, nikoho neokrádají, jen se snaží přežít, stejně jako cikáni můžete říct, ale proč to ostatní dokážou bez okrádání obyčejných lidí?

0/0
19.4.2010 13:34

nove.kostatko

Re: Hájíte romy

Přesně tak. Určitě se mezi nimi najde několik, kteří se snaží, ale ať se na mě autorka nezlobí, jako Chanov nevypadá žádné sídliště, kde bydlí normální obyvatelé.

0/0
19.4.2010 15:16

strejda josef

Vážená paní,

romské umělce, bohužel, nepotkávám, ale žižkovské cikány ano.  

0/0
19.4.2010 11:57

koutlosh

Na článku mi vadí jedna věc:

Jedná se o kritickou reakci na ćlánek paní Jitky, neboť ta svou praktickou zkušeností prý paušalizuje. Obávám se, že tato reakce na blogu dopouští se téhož, tedy paušalizace, neboť tvrdí, že s cikánskými umělci existuje zkušenost veskrze dobrá, což chápu a čemuž věřím, jenže tvrdit ,že 20 milionová evropská populace je očerněna z nepřizpůsobivosti neprávem, je taktéž paušalizace. Jednak se v článku jednalo o Romy české, tzn. žádných 20 milionů jedinců konkrétního etnika není ve hře a druhak zde se již zkušenosti notně rozcházejí a považovat cikánské hudebníky za průkazný vzorek modelového jednání etnika, zdá se mi poněkud nevhodné. V obou případech jedná se o zkušenost se zcela jinými lidmi.

0/0
19.4.2010 11:36

SRPŠ - OPZHN

Gádžové, černoši, romové i židi - jsou lidi

Kdo nezvládá svou úlohu ve státní správě, nemusí pryč z funkce - odshora dolů?

My běžní obyvatelé si myslíme a vidíme, jak směrem nahoru jde jen o peníze a těch bude také málo, když je málo chudáků. Proto i jich musí být dost na sociální dávky, aby se z nich mohla na účtu sociálních dávek přiživovat také kdejaká čuňata.

VIP-  Vyžírkové Investic do  Podpor se  přiživují i dohledem nad stále větším zbídačováním lidí bez vlastní vůle umět být odpovědně soběstačnými. Zamícháni mezi trosky - VIP - Vyloučené Individuelnímu Přežívání, ukazují že s nimi jedno jsou a když i jim peníze dál nesmrdí, nikdo už nezjistí a ani nezjišťuje odkud pocházejí.

Proto když vám vznikne najednou problém, počítejte s odkazováním na rodinu aby se postarala, ale pokud jsou známosti, vliv i konexe, zaplatí to stát, řád - neřád.

Ten kdo práci zbytečně nevyhledává je tak stejným vyčuránkem jako ti na sociálce co neprokazují ani nediktují podle zdraví, kde by si každý musel nutné peníze podpory odpracovat.

0/0
19.4.2010 10:14

hardic

vyměním

s vámi svůj byt. V Mostě !!!

0/0
19.4.2010 2:27

ajka33

Re: vyměním

R^R^;-D;-DR^

0/0
19.4.2010 13:13

Fai Rodis

Re: vyměním

To vona nebude chtit.Vona bydli ve Vrsovicich v secesnim baraku - kdepak panel...

0/0
19.4.2010 13:59

JoMe

....

bydlem jsem jako malý na malém městě, kde nás celkem pravidelně cikáni okrádali a bili. Dnes jsem policista a více jak 70% trestního nápadu spáchají cikáni, tak co je na tom říci pravdu? Vím, že jsou mezi nimi i dobří lidé a proto taky nesouhlasím s házením do jednoho pytle, ale jsem proto, aby se  v romské otázce už udělal pořádek. Nejsou spokojeni až jdou a založí si svůj nediskriminovaný stát

0/0
18.4.2010 21:23

aljavC

problém je v tom, že

Vy píšete o rómech ve světě ( cizích ), ale my kritizujeme a "paušalizujeme", ty české. Ti v jiných zemích se už svým zemím přizpůsobili, ale ti čeští chtějí abychom se my přispůsobili jim, viz.např.Mikeš

0/0
18.4.2010 19:00

František Pohřebný

A teď si jeden z nich dokonce myslí, že by byl dobrý premiér

0/0
18.4.2010 10:44

Eremite

Carmen - archetyp

Francouz Prosper Merimee ve svem romanu Carmen lici romsky charakter dost vystizne. Studoval jej asi delsi dobu, nez knihu napsal. Fatalni zena Carmen je jakoby ovladana temnostmi sveho nitra, ktere, ac by nekdy chtela, nemuze prekonat. Ma osudovy nicivy vliv jak na sve okoli, tak na sebe samu. Poznamky k romanu o studijnich pramenech, lici Romy jako zvlastni druh lidi, kteri jsou temer imuni ke krestanskym nabozenskym myslenkam a nejsou tudiz schopni k realizaci jakychkoliv moralnich vlivu na svuj zivot. Jsou temer uplne pod vlivem temnoty - a nechci to tady dal rozbirat, aby se zas nekdo necitil disriminovan. Faktem zustava, ze evangelim, neboli dobra zprava o cineni pokani a odpusteni vlastnich hrichu, zustava dostupna vsem.VMalo jich ale tuto nabidku prijima. Ale alternativy neni, bud ji prijmout, anebo ZEMRIT VE SVYCH HRISICH, coz je STRASLIVA vec!

0/0
18.4.2010 10:41

Mareš

Ano , možná že všechny ženy co budou chrápat z romy

nebudou okradeny. Docela bych tomu věřil.

0/0
18.4.2010 9:50

veš na pleši

Milá dámo,

mé osobní zkušenosti s Romy jsou jen dobré, ale myslet si, že se v pohodě můžu odstěhovat do Chanova a bude to ráj na zemi, protože všecky negativní zprávy o sídlišti jsou výmysl rasistických médií a do havariního stavu to tampřivedli gadžové, co tam choděj Romákům ubližovat, to už by nebyla ani naivita, ale bezbřehá tupohlavost.

0/0
18.4.2010 0:54

ajka33

Re: Milá dámo,

Obecne sdilim Vas nazor, ale myslim, ze autorka jen varovala pred "jednobarevnym vnimanim" svymi dobrymi zkusenostmi, nic vic. Jinak romske pohadky jsou krasne, pisne nahderne, ale presto bych osobne treba do Mostu bydlet nesla. Neni to rasizmus, je to racionalita, holt zatim vzajemne souziti plne nefunguje, tak proc vyhledavat potize, ja budu radeji v klidu...

0/0
19.4.2010 13:28

Fai Rodis

Re: Milá dámo,

To jste asi cetla nejake jine vydani tech pohadek...

0/0
19.4.2010 14:07

veš na pleši

Milá dámo,

0/0
18.4.2010 0:49

Maara

zcela neobjektivni nazor

Mate zcela subjektivni a tudiz naivni nazor, protoze "milujete romskou hudbu" a pohybujete se mezi nimi, kdyz nejsou "na lovu". My ostatni lide je zname jen "na lovu" a delame si rovnez subjektivni nazor sami. Mne osobne olassky cikan bezduvodne v tramvaji kopnul do obliceje, zrejme se citil diskriminovan a potreboval to ze sebe dostat. Meho otce v restauraci porezali na rukach, rovnez zcela bezduvodne protoze jim do te hospody vbehnul a posleze utekl konkurencni pasak tak se potrebovali vybit. Na zaklade techto zkusenosti mam o nich sve mineni a budu se jim snazit skodit jak to jen pujde. A vam preju aby vase dcera v noci zadne nevybite olasske romy nepotkala, pak by vas nazor byl jiste trosku mene laskavy...

0/0
17.4.2010 19:19

_Clayman

Slušní a rozumní Romové...

... první musí uznat, že nálepky, kterých se Romům dostává, mají své opodstatnění. Znají mentalitu komunity a dobře vědí, jak nekompatibilní je s etickým i právním řádem naší společnosti. Pokud se nějaký Rom rozhodne žít podle těchto norem (a být tedy podle nás slušným občanem), musí vidět protiprávní jednání problémové části romské populace jako problém společnosti, ne jen jako svůj osobní. Sorry, ale pokud mu vadí, že je na základě své etnické příslušnosti diskriminován, a nevidí důvody, pak všeobecně uznávané hodnoty ještě plně nepřijal.

K článku, na který reagujete: Slušný Rom by byl takový, který doprovod přijme: "Nehodlám nic ukrást, ale chápu, že máte s námi cikány špatné zkušenosti." Pokud hned začne vykřikovat o diskriminaci, jen potvrzuje mé podezření, že je to jen další část systému, který zneužívá.

0/0
17.4.2010 10:58

_Clayman

Re: Slušní a rozumní Romové...

Ještě k tomu zneužívání systému: Není pravda, že Romové jsou nepřizpůsobiví. Opak je pravdou, jako původně kočovné etnikum jsou extrémně přizpůsobiví prostředí, ve kterém žijí. Což neznamená, že přijmou jeho pravidla za svá, naopak, jejich vazba k prostředí je mnohem slabší, než u usedlých komunit. Je samotným principem kočování, že se nestaráte o následky své činnosti pro prostředí, ve kterém žijete.

A náš stát se svými pravidly není nic než takové prostředí, kterému je možno se přizpůsobit a maximálně efektivně jej využít, bez ohledu na následky pro to prostředí. Proto ty sociální dávky, vybydlování bytů, krádeže tam, jsou-li těžko postihnutelné, napadání gadžů (pokud jsou z jiného etnika, pak jsou součástí prostředí), a výkřiky o diskriminaci, kdykoliv by z toho mohl být nějaký prospěch.

Z jejich pohledu logická věc: jen hlupák by pracoval v království, kde pečená holoubata lítají sama do huby.

0/0
17.4.2010 11:12

čuk2gek

Není pravda, že Romové nejsou přizpůsobiví...

je pravda, že až moc, dokonce tak, že přijali češství (podle občanek soudě). Ergo jsou to znovu pěkní čeští cikáni, kučeraví chlapci, jiskrné krásky. A nejčko Nostradame suď, kdo je vlastně kikán a kdo Dikriminovaný Rom. O dyšgrymynaci koho to vlastně píšou hoši z jůesej. Kdo to pendluje mezi Kanadou / Británií/ Českem tam a zase nazpátek. Pěkně přizpůsobivě momentálním poměrům.

0/0
17.4.2010 15:41

Lovila veverky v korunách stromů

normální

člověk si vytvoří vlastní názor na základě zkušeností. Vy máte zkušenost

kladnou. Paní Jitka zápornou. Jediný kdo tady paušalizuje jste ale vy. Jitka samozřejmě připouští, že  mezi cikány jsou slušní lidé. Vy ale tu nepřizpůsobivou část(a že je to sakra velká část) nevidíte. Vedle našich bydlela cikánka - perfektní ženská, když prodávala barák, nechtěla ho prodat cikánům, kterí by tam dělali bordel - byla to tedy rasistka???Já jsem nikdy nechápala, co lidé proti cikánům mají, dokud jsem nezačala studovat v Brně. Najednou jsem si uvědomila, že si v šalině držím kabelku a raději se přesunuji na její druhý konec, když nastoupili. A to stačil půlrok na Cejlu. Každý týden nějaká scéna na ulici. Plivali po sobě prali se. Řvali po vás, jen když jste prošla kolem. Napadli moji kámošku a nadávali jí do neskutečných jmen kvůli tomu, že jim odpověděla na pozdrav......Závidím vám vaše příjemné zkušenosti. My jsme bohužel takové štěstí neměli, tak se nám nedivte.

0/0
17.4.2010 10:53

Lahvousek

Ono Romové na koncertech

a cikáni v ulicích je trochu rozdíl. Ti, co jezdí po festivalech (a těch moc není), jsou většinou slušní lidé žijící mimo cikánskou komunitu. Ale když pak jdete ve večerních hodinách po ulici a vyskočí 3 cikáni s výkřiky typu "Máš problém?" "Tys nadával mojí matce!" nebo prostě jen s nadávkami a vrhnou se na vás s úmyslem vás zmlátit a okrást, tak se váš názor velmi rychle změní.

0/0
17.4.2010 9:36

villebraquin

Romové a fronty na sociálku

A v těch frontách předbíhali Čunka, proto je nechal vystěhovat.

0/0
17.4.2010 0:15

villebraquin

máte pravdu.

Jste jedna  z mála, co zná Romy osobně. Ti pindálkové tady nikoli. Jako tupé ovce se nechají zblbnout lží, že je ohrožují Romové, a pak si v klidu nechají rozkrást pod zadkem celou tuhle zemi. Protože když je někdo v obleku a je bílý, už ho jako zloděje nepoznají. Navíc tihle zloději strhávají pozornost jinam - právě na Romy. Viz Čunek, co ze sociálních dávek našetřil 3 miliony. Myslím, že ani celý Chánov nenakradl dohromady tolik, co jeden Bém. Jančík, Burgemeister, Dalík, Gross,Kalousek.... Kvůli nim nejsou prachy na školy, nemocnice, na polici, ne kvůli Romům.Kam se hrabou na tyhle machry nějací cikáni! Jenže - ti tupouni tady je stejně zase zvolí.Nebo ještě lépe komouše a Vandase.

0/0
17.4.2010 0:09

Morgiana

Re: máte pravdu.

Milá drahá, myslím že osobně je zná více lidí . Já rozhodně ano , snažím se je ve škole vychovávat . K Vašemu příspěvku, takže protože politici kradou, budeme slepí k tomu , že kradou i cikáni? Ještě drobnost, politika můžeme vyměnit, ale přílišnou toleranci k živlům, kteří odmítají naše pravidla, tu budeme vracet těžko. Tím , že pracuji ve školství se samozřejmě setkávám i se slušnými Romy, ale pravda je taková , že jich je opravdu menšina . Nedávno vyšla studie o pohledu romských rodičů na vzdělání a na školy.Doporučuji všem k přečtení a pochopíte , že prostě společná cesta není . Cesta je jen jedna, buď se oni přizpůsobí nám, nebo budeme muset nastavit systém tak, aby se našel jiný stát jako vhodnější pro jejich usídlení a nebo Nás sežerou.

0/0
17.4.2010 15:05

Fai Rodis

Re: máte pravdu.

Ja je taky znam dost osobne. Jednak jsem se s nima telo na telo prala o kabelku, jednak kvuli jejich rvouci muzice nemuzu v lete vecer otevrit okno.  No a pak je samozrejme vidam na ulici - obejdovat, porvavat, plivat...

Bili zlodeji mi zkratka takto do osobni sfery nezasahuji.

Cunkovy 3 miliony mi veru nebrani ve spanku pri otevrenem okne...

0/0
19.4.2010 14:03

sebr

Doufám, že nebudou mít čas...

...nás sežrat. Protože čeho je moc, toho je příliš. Jejich drzost nezná mezí. A blogerka zřejmě žije někde jinde, nebo je  "multikulty" zaslepená. Já sám osobně mám stejné zkušenosti ze svého obchodu Jenom s tím eozdílem, že jsem přikázal obsluze, aby šla ostentaitvně s nakupujícími cikány. To jste měla vidět jejich reakci! Rasismus a xenofobie byla reprodukovatelná slova. Ostatní slova jsou pouze zde nereprodukovatelné nadávky. Z prodejny jsem je vyhodil a bez nákupu! Když čtu příspěvky drtivé většiny diskutujících, tak z toho zcela jasně plyne, že těch "normálních" cikánů je tak málo, že není možné, aby jejich chování zvrátilo názor většiny na chování této komunity. A to už trvá více než 700 let. Je to krátká doby na asimilaci? Myslím, že určitě ne.

0/0
17.4.2010 0:01

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS