Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BN

Benzin Petrolejovič Naftěnko

15. 4. 2010 7:18
Andrejko,

neuteklo ani 24 hodin a máme tu aktivisti Miku a jeho obvinění z rasizmu proti panu Ladovi spolu s vyzvou k emigraci, aby následným zavedením víz, čechům zavařili. Ještě pořád věříte svým blábolům?

0 0
možnosti
AB

Andrea B.

15. 4. 2010 8:20
Re: Andrejko,

Vazeny Benzine Petrolejovici, tato kauza muj clanek pouze potvrzuje. Blaznivy Miko chce zrusit kocoura Mikese a dva z nasich romskych kolegu na to okamzite reaguji, prectete si jejich clanky a pak mi prosim napiste, kteri z nich jsou ti "jedini spravni Romove", kteri maji stejne myslenky a delaji stejne veci, za cez je muzeme hodit do jednoho pytle...

0 0
možnosti
GD

Gaheris

14. 4. 2010 22:51
Paní autorko !

Je to sice nesmysl ale věříme že nám jej vyprávíte v dobré víře a proto vám udělujeme pochvalu abychom vám udělali radost !

0 0
možnosti
VT

marvinka

14. 4. 2010 22:33
..

Docela pěkné. Já mám s cikány smíšené zkušenosti. Ten, co okradl moji matku byl cikán, na druhou stranu jsem se na základce kamarádila s holkou, byly jsme výborné kamarádky, její rodiče jí se školou docela pomáhali a byla to slušná holka-cikánka, a je do dnes, včetně pracujících rodičů.. Takže paušalizování se mi také nelíbí, ale zase si nedovedu představit mít za sousedy cikánskou (klidně i bílou asociální) rodinku, která by nedodržovala noční klid a postupně vybydlela bytovku.. To je zase druhá smutná strana mince.

0 0
možnosti
AM

T.M.

14. 4. 2010 21:47
Romové jsou opravdu veselí a umí se bavit

ale návyk pracovat a vydělat si na svůj život se naučilo tak 5 % z nich za celých 500 let co se dostali do této zeměpisné oblasti ;-(

0 0
možnosti
V

vidocqcz

14. 4. 2010 21:43
Paušalizace ?

Hm no já nevím. Naprasklá lebka, natržená slezina, odražená svalovina od žeber, těžký otřes mozku, zlomené obě ruce. Proboha já jsem strašný rasista, když jsem si cestou z oslavy bráchovo svatby v opojení spletl cestu a v Teplicích se připletl mezi ty špatný cikány. Asi jsem je tam strašně rasisticky popuzoval, jak jsem se bloumal mlčky domů. No, ale já vlastně nevím, moc si toho z těch chvil nepamatuju.

Cítím dnes nenávist k cikánům? Ke všem? Když vidím jak se chovají? No sakra že jo!

0 0
možnosti
VT

marvinka

14. 4. 2010 22:25
Re: Paušalizace ?

no, to je právě ono. Chovají se tak všichni cikáni? Ne.

0 0
možnosti
SS

shef

14. 4. 2010 21:43
Cha

Pekne, jiz dlouho jsem se tak dobre nezasmal. Srovnavat Zidy s cikany ;-D. Myslim, ze hlavni problem bude v tom, ze autorka s sebou na ty happeningy nenosi naditou penezenku, drahe sperky, hodinky ani regaly redbulu (z clanku ktery kritizuje). Holt, hipisaci a smazky maj vyhodu, ze je nikdo nemuze okrast, pac nic cenneho nemaj...

0 0
možnosti
V

vidocqcz

14. 4. 2010 21:49
Re: Cha

Jde spíš o to, že tihle hipízáci znají cikány tak akorát z televize. Asi jako ten Kocáb, co se radši vymluvil na chybějící internet, jenom aby s nima nemusel bydlet. My co tady na severu s nima musíme žít z nich máme opravdu radost.

0 0
možnosti
KM

kocour Mikeš

14. 4. 2010 21:32
Blogerka by mohla třeba vysvětlit,

proč kocoura Mikeše ukradli právě cikáni.

0 0
možnosti
R

rohatey

14. 4. 2010 21:09
Bože to jsou blafy

nálepky, paušalizování.

Tak zkrátka když někomu vleze do obchodu romská parta tak má dělat že se nic neděje a dělat běžnou kontrolu jako když tam vleze kdokoliv jiný, zrovna tak třeba v metru když se kolem mě postaví 5 cikánů a začnou se na mě tlačit tak se nesmím  vůbec ničím znepokojovat a mám být v klidu jako kdyby kolem mě stálo 5 menežérů v oblecích, protože když budu dopředu někoho nálepkovat tak jsem hrůzný rasísta.

Zrovna tak by se dalo tvrdit že by se nikdo neměl bát vlézt třeba do tygří klece nebo ke krokodýlům, protože nelze tyhle nálepkovat paušálně jako nebezpečné, třeba tam jsou i nějaká hodná a přítulná zvířátka.

No autorko vy zkrátka se domníváte že je normální nedat na svoje životní zkušenosti nebo zkušenosti jiných, opakovat stále stejné chyby a chovat se jako absolutní idiot. Tohle ovšem dělají jen tvorové se zcela miniaturním mozkem, třeba takový kur domácí ten je schopen si skočit na rožhavenou plotnu třeba 100x.

0 0
možnosti
FV

analytik05

14. 4. 2010 21:19
Re: Bože to jsou blafy

Třeba ji někdo platí. Prachů na cikány teče různejma kanálama tolik, že je z toho člověku až špatně.  Pochopitelně, že z toho žije spousta lehkoživků, kteří na tom mají postavený byznys a udělají vše pro to aby to tak zůstalo............;-).

0 0
možnosti
TTBS

three times banned star

14. 4. 2010 21:01
Kolegyně tvrdí, že jsem „mimo realitu“.

Kolegyně mají pravdu.

0 0
možnosti
FV

analytik05

14. 4. 2010 21:14
Re: Kolegyně tvrdí, že jsem „mimo realitu“.

R^ Hodně mimo realitu

0 0
možnosti
FD

FoDa

14. 4. 2010 20:47
Námět na nový standardní text:

Zrušený článek

Omlouváme se všem slušným čtenářům za to, že jsme zrušili článek.

Svým nepravdivým obsahem a rasistickými výpady pohoršoval tolik čtenářů,

že už nešlo reagovat jednotlivě. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti